S A L A M R A M A D H A N

Assalammualaikum :) . Ramadhan yang dinanti-nantikan telah pun tiba . Selamat berpuasa kepada semua umat islam . Alhamdulillah masih diberi peluang untuk menikmati detik detik berpuasa pada tahun ni . Like seriusly , memang excited menunggu first puasa . Al maklumlah tahun ni tahun last berpuasa dekat sekolah . Last berpuasa dengan member sekolah , last puasa dengan makjoyah semua . Lepas nie entah masing-masing jumpa ke tidak . Hihihi . Okay , sebelum puasa nie aku meet dengan sayang aku tuh . Sebab malam tu aku bising cakap rindu rindu rindu . And dia pun agaknya dah tak sanggup dengar aku punya mengedik malam tu , dia datang meet aku . Hahaha. Seriusly , dia pun sebenarnya nak meet aku tuh . Aku tak tipu . Dia mengaku k depan aku semalam . Katenya rindu nak tengok aku gelak . Kihkihkih . Okay , meet dengan bie memang ceria hari aku semalam . Makan sesama . Lepasnie dah tak dapat makan . Sebulan k sebulan . Alhamdulillah , tahun nie aku berpuasa dengan orang tersayang family , besties and my little hubby Sharul . Loveyou yunk :* . So , ape cerita first ramadhan nie ? Sahur tadi okay ? Muehehe . Kalau tanya aku macam mana sahur tadi . Fuhh , memang rasa kekok sebab dah lama tak makan pagi buta tu . Rasa malas, liat nak bangun . Tapi sebabkan sunat bersahur aku gagahkan untuk bangun pagi . Ehh ehh ! Before that , pagi pagi tadi ada 3 misscall yang tak berjawab . And last ada call and masatu tangan sudah pun menekan lalu mendengar ada orang kata "hello sayang ! Bangun sahur yunk . Cepat bangun taw . Malas bangun nanti bie simbah air kat muka." . Masa ni aku terasa macam it's that really YOU ? Ya Allah , can't believe it okay . Bie yang aku kenal punya lah payah nak bangun pagi tetiba pagi tu dapat call yang macam tu . How's amazing yunk ! Terima kasih sebab kejut kita pagi buta tu hah . Hahaha . Tapi suara awak memang dah jangka paling comel . Auwmm :* . Hihihihi . Then , lepas habis OTP . Aku text makjoyah semua . Ala ala kejut bangun pagi . Sebagai besties yang comel , aku dah jalankan tanggungjawab aku kejut korang okay . Hihihihi . InsyaAllah aku buat selalu untuk kejut korang . So , already three o'clock . Terasa cepat masa berjalan . Pejam celik pejam celik , dah habis puasa pertama . Ya Allah :') . Okay , got to go. Dah ready untuk kedapur tolong ibu . Kepada korang semua , selamat berbuka okay . nanti makan jangan gelojoh . Ingat ! Jangan membazir . Salam sayang untuk korang :* .

No comments: