Kechik :)

Assalammualaikum :') . Tak sekolah hari nie . Demam yang aku rasa teramat perit . Ya Allah :'( . Krikk krikk . Hmm . Terasa bosan sebab takde sape dekat rumah . Al maklumlah adik semua sekolah . Yang tinggal aku dengan ibu aje . Hee .   
 Hey , Superman :) . Dia sekolah tu . Takmo kacau dia . Hihihi . Kita nak cerita macam mana awak lamar kita taw. Hahaha . Boleh kan kan kan ? Hee . Macam ini caranya dia melamar aku jadi girlfie dia . Amboi , ayat dia . Punya lah jiwang malam tu . Ehh , lupaa . Dia lamar aku nie malam . Tengah malam k . Waktu tu mata aku punya lah mengantok sampai satu text nie buat aku segar gila and macam tak percaya . Dia ada bagi aku satu text nie yang mula-mula aku memang tak paham ape maksud yang dia nak tu . Sampai lah aku tanya besties aku , sent ayat tu dekat dia . Then baru aku paham lepas explaination semua . Tergelak-gelak k . Mule-mule aku pun tak percaya yang dia nie nak serius dengan aku . Sebab aku tak rasa pun kitaorang akan serius . Aku just pikir kitaorang hanya kawan sampai bila-bila . Tapi malam tu , lain laa jadinya . Dia dengan beraninya bagi aku text yang ala ala sweet gitu . Terharu k terharu . Pada tiga puluh haribulan lima , aku terima dia . And yes ! Aku sayangkan dia sebenarnya . Dengan dia aku dapat rasa lain sangat . Dengan cara dia yang pemalu tapi bila dengan aku dia lah yang paling gila . Sporting habis . Mule pikir macam mana kalau dia hilang dari aku . Kalau dia jauh dari aku . Itu semua aku takot . Sampai lah malam tu , dia mintak aku jadi girlfie dia . And alhamdulillah , aku terima dia . Macam tak caye taw . Hahahaha . Tapi percaya laa , he's MINE . Dan sekarang , alhamdulillah 30.6.2013 genaplah sebulan relationship kami berdua . Macam macam kitaorang lalui . Suka , gadoh , nangis tu semua dah biasa . Tapi masing-masing pikir dengan matang . Tak buat keputusan melulu . InsyaAllah hubungan nie akan kekal sampai bila bila . Doakan kitaorang . Hee :D . Loveyou all .  Muahh :*

No comments: