ASY / Kechik


MUHAMMAD SYARUL BIN HAMDAN . Okay , ini lah lelaki yang aku maksudkan tu . Setelah seminggu kitaorang contact. Gelak sama-sama , kongsi cerita sama-sama and aku terasa macam aku selesa dengan dia . Perangai dia yang gila-gila tu buat aku cair sikit . Tapi tak terfikir nak buat hubungan serius lagi . Awal lagi rasanya . Biar lah aku berkawan aje dengan dia buat sementara waktu nie . Lagipun , aku taknak hilang dia buat masa nie. Memang aku perlukan dia sekarang . Hari hari aku bahagia bila dia datang . LOL -.- . haha . Lama dah kenal dengan dia , dan baru aku taw or kenal perangai dia nie . Dia sangat sangat carring , baik and paling gila budak paling funny yang selalu buat aku gelak . Tapi dia nie kuat marah . Menyampah kekadang taw . But, marah dia tak lama . Just kalau dia tengah marah tu jangan lah text or call dia , memang dia tak layan . kejam tak kejam dia tu . Huh ! Sabar aje laaa . Sebab sayangkan awak , tahan aje dengan perangai awak yang serabut tu . Hihihi . Entah kenapa aku suka panggil dia SUPERMAN . maybe sebab dia jaga aku , lindung aku . And maybe sebab tu aku berani panggil dia SUPERMAN . Hahaha . Mule-mule pun dia tanya kenapa panggil dia macam itu . Aku just diam and soalan dia tu aku biarkan dengan tak berjawab . First text kitaorang bila dia tanya "AWAK TINGGAL MANA ? DAH MAKA?" My answer " PARIS laa. Belom lagi . Awak belikan la " . Respon dia memang paling kelakar taw tak . "Jauhnya awak tinggal , macam mana nak jumpa . Nak beli macam mana awak . Awak duduk PARIS, takkan nak pakai post laju . Nanti basi makanan tu ". Ayat nie aku akan ingat sebab benda alah nie laa yang sampai sekarang dia menganjing aku .Hahahaha . Serius ! Aku pikir mamat nie tak layan ape yang aku mengarut tu , rupanya layan jugak . Hehehe . Bila nampak dia layan aku macam tu , so aku rasa aku dah jumpa dah member sekepala dengan aku . Kahkahkah . Start from now , aku panggil dia ASY or KECHIK . Dia suka tak suka , lantak sama dia . Yang penting aku suka nama tu . Muahahaha . ;)

No comments: