Cinta ?



Assalammualaikum . Let's me story something . I found one boy who gave me smile everyday , make me like a princess with him and I think I would be safe with him . SuperMan aku maybe ? Muehehe . Okay , start sesi perkenalan . Ehemehem. Macam ini ceritanya . Ehh, Syarul ! Kita cerita taw sesi perkenalan kita . Hehe . Okay, kitaorang kenal melalui phone . Masa tu malam tau , then tiba-tiba ada satu number masuk . Cube bayangkan ea, malam-malam bute misscall taw . Aku sebenarnya takut kalau ade number tak kenal nie tetiba call especially tengah malam . Memang berderau darah aku . Kot kot hantu ke . Haa, macam mane . So, mule-mule aku pikir aku nak diam aje taw . Tapi , tangan aku still nak menaip dekat phone tu . Tanye laa dia sape sume . *Message sent* . Tunggu punya tunggu tak reply taw . Hati aku mule tak sedap . Nak taw ape aku cakap ? "Jangan-jangan hantu kot nie" . Terus ambik bantal tutup muka . Serius , tak tipu ! Takut punya pasal . Hahaha . Kelakar tak kelakar ? Kihkihkih . Then , berape minit tu ade vibrate k . Terus bukak . Baca-baca tengok dia cakap macam nie "Niena ! Nak kenal boleh ?". Ape maksud dia panggil nama aku "NIENA" padehal aku langsung tak kenal dia . Siapa kau hah ? Okay , tengah marah . Tanya punya tanya . Dia jawab . Tapi aku tau dia menipu sebab nama orang yang dia mention tu langsung aku tak kenal k . Mesti ade someone nie taw. So, aku diamkan aje. Banyak kali dia tanya nak kenal boleh . Tapi aku buat tak layan aje . Malas k malas . Sampai satu tahap aku cakap "k bye ! k bye ! " . Hahahaha . Nampak sangat aku sombong . Tapi jujur aku cakap aku malas masa tu nak layan sesape. Nie lagi-lagi lelaki taw . Da la mase tu tengah kecewa tahap gaban. Perasaan tak tentu arah . Lame tak lame juga aku layan text dia sampai aku tertidor . Next morning , okay ! Teka ape ? Dapat wish morning okay daripada dia. Hahahaha . Then dia call . Tu first time dengar suara dia . Auwmm :* . Hihihi. 

No comments: