A k u k u a t :')

Assalammualaikum dan selamat petang semua . Lama tak update kan ? Seriusly, around this months macam-macam benda jadi dekat aku . Setiap hari lepas balik sekolah mesti aku menangis . Entah kenapa . Biarlah aku sorang jee yang tahu dan ingat sampai bila-bila . Semua kenangan aku dengan dia aku akan simpan sampai bila-bila . Ofcoz menangis sebab rindukan dia right ? Yes ! I'm crying . Start kite clash , takde orang nak kejutkan aku pagi-pagi suruh solat , panggil aku "lembu" , marah aku , manja dengan aku and amek aku dekat sekolah. Serius ! Aku rindukan semua tu :') . Hmm , maybe nie semua dugaan kan . Aku mesti kuat :')
 " FADHNI " . Pelik nama nie ? Hahaha . Gabungan nama yang semua orang tak tahu . Start nama nie wujud sejak aku couple dengan dia but aku tak pernah sebut nama nie dekat semua orang . Langsung tak . Sebab ape ? Sebab aku rasa tak perlu nak heboh . Lagipun aku nak buat suprice bile monthlysarry kitaorang yang ke-6 tapi tak kesampaian :') . It's okay . Dah takde jodoh nak buat macam mane kan ? Berserah ajelaa . Walaupun perit sekali sebab dia sentiasa dekat dengan aku . Nak elak diri daripada dia pun susah . Asyik terserempak aje. Bile terserempak , aku takut nak pandang muka dia sebab aku tak kuat . Aku rindukan muka dia , aku rindukan suara dia , aku rindukan semua pasal dia . Ya Allah ! Kuatkan lah aku :( . You know what ? Aku cuba benci kau , aku cube buang perasaan nie jauh-jauh tapi degil ! Makin lama aku benci makin sayang aku dekat kau . Makin jauh aku buang makin dekat perasaan nie . Kenapa ? Kenapa susah sangat ? Stop it niena ! Dia dah buang kau jauh dari life dia ! Kenapa kau nak dia ? Kau nak dia sakitkan hati kau lagi ? Dah cukup selama nie kau pendam ape dia buat dekat kau , dah cukup selama nie kau sabar dengan perangai dia, niena ! Dah cukup ! Kau tak boleh macam nie ! Mane diri kau yang dulu ? Come on ! Life kau masih panjang . Jangan sebab benda nie, kau lemah-selemahnya . You're strong girl . Tutup buku lama , bukak buku baru . Enough ! 

No comments: