Kisah Kami :)

Assalammualaikum . Haa amacam puasa korang setakat nie ? Okay tidak ? Now dah puasa keempat dah . Fuyoo. Cepat sangat masa berjalan . Ya Allah :') . Setakat nie alhamdulillah aku mampu bertahan sampai matahari terbit. Ada sedikit penat lah jugak tapi dibuang jauh-jauh . Hewhew . Sebab ibu kata bulan puasa nie memang penat tapi takkan kita nak layankan aje perasaan . Kena kuat sikit . Hmm , okay ibu . Thanks sebab bagi nasihat :)I'm strong right now .   
 So, sekarang nie masing-masing buzy sikit . But aku tak pernah lupa pun nak wish dia morning sebelum pergi sekolah . Muahaha . Mane taknya nanti merajuk pulak . Payah nak pujuk tu. Hahaha . Boleh dikatakan lepas balik sekolah aje kitaorang takde text pun . Kadang-kadang dia aje yang call aku tanya aku dah balik ke belum . Atotototo . Sayang awak yunk :* . Nampak sangat dia nak aku duduk rumah , balik rumah jangan merayau . Dah paham sangat dah . Hee :D . Now , tunggu malam aje untuk kitaorang bermanja . Ehh ! Wait ! bukan manja lain k. Means , masa untuk dia belai aku , manja dengan aku , layan karenah aku nie . Tak tau lah kalau time tu mood aku down . Maybe dia akan paham and mesti pujuk pujuk pujuk aku . Hihihi. Semalam mood aku tak okay kot tuh  ada sikit yang buat aku touching dengan dia . Malam tu , kalau tengok jam memang time kitaorang text tau . Aku tunggu tunggu tunggu sampai dah pukul 12.35 masa tu . Dah terlelap pun ada jugak taw . Nak menangis tapi biarkan aje . Maybe aku merajuk ? Maybe ? Don't know ~ Hmm, still tengok phone . Mane nie ? Mane nie ? *dalam hati dah risau dah nie. Cool down niena ! Dia buzy or tidor maybe ? Hmm . Takpe ! Kita tunggu nie awak. *terlelap .
 After a few minutes , my phone vibrate ~ Tengok bie call. Lalalalala ~ Biarkan lelama . Konon merajuk nie . Lame tu baru answer call . 


AKU :'Hm, nak ape ? Ingatkan dah buang number kita dah . Tak pun jari dah patah tak boleh tekan call. Or mata dah tak nampak nama kita dekat phone awak tuh . Ish ish ish . <---aku membebel . Tahu tak dia jawab ape.Ohh God ! I'm feel like want to kill you yunk ! 

 BIE : Sayanggggg . Alololo, merajuk lew nie. *Hahahahahahahaha* . I'm sorry sayang . Bie dekat HTM nie ikut member kejew . Ramai sangat orang dekat sini sampai phone pun tak sempat nak pegang. But , cinta sayang tetap ada dalam hati bie nie . Suara manja sayang still bie dengar lagi nie. Meh sini yunk , bie hug. Bie mintak maaf keyh . Bie janji bie takkan buat lagi . Nanti bie lekatkan phone dekat telinga biar kita borak je. Biar orang cakap bie gila , janji sayang tak merajuk . ILoveYou :*


AKU : Dalam hati nie dah cair gila dah nie . Bila dengar dia cakap macam tuh . But , still tak puas hati . Okay , cari pasal lagi . Ehemehem . "Elehh , yelahh . Orang tuh dah lupakan kita . Keje sampai tak bagitau . Tak penting kan . Yelaaaaa . ILoveYou ? NONONO ! I HATE YOU bie ! Bie jahat ! Nak lari pergi Paris ! Tinggalkan bie ! Dah , jangan cari kita lagi . Bie tak sayang kita ! Bie tak sayang kita ! Bie tak sayang kita ! *SHOUTED*

BIE : Lari pergi Paris ? Nak tinggalkan bie ? Benci bie ? Sampai hati sayang cakap macam tuh ea . Sokay kalau sayang dah benci bie . Bie tetap LOVE sayang . But , bie mintak jangan tinggalkan bie sorang sorang dekat sini . Bie tak boleh kalau sayang takde . Bie rela kalau bie excident then tak bukak mata kalau betol-betol sayang nak tinggalkan bie . Jangan sayang ! Bie nak pergi sama sama dengan sayang . Promise me , you tak tinggalkan bie ? Jauh mana sayang pegi , bie kejar sampai dapat . I'm serius sayang .

AKU : Bie , jangan cakap macam tuh . Ape nieee ! Nak kena sumbat cili padi dalam mulut ke acane yunk ? Hmm. Sanggup nak excident taknak bukak mata kan ? Taknak tengok kita lagi dah ke ? Anak anak kita ? Kan kita dah janji sama sama KITA DUA AKAN PERGI PARIS FOR HONEYMOON . Takkan sayang nak tinggalkan bie kan ? nanti sayang nak honeymoon nan sape kat sane ? Nak anak dengan bie bukan orang lain . Dah dah ! Jangan merepek lagi . kalau tak tembak pakai senapang gajah . Kebaboo0m . Loveyou :* . MissYou :* . KissYou :* .

At the end , kitaorang tertidor . Sedar sedar je dah pagi :) . For my dear , I really loveyou . I don't want your money and everything that you have . Just want together with you untill my last day :') . Cukup dengan kasih sayang awak yang awak bagi , kita sama sama rasa . Cinta kita berdua bersatu . And 4 child yang awak impikan tuh :') . InsyaAllah . One day :) . Amin :D

No comments: