5 Months


Assalammualaikum . Lame sudah tak update dekat sini . Lame tak membebel . Atototo . Maaf semua. Trial sekarang nie . Yea , TRIAL SPM okay . So, wish me luck k :) . Okay , around 30 August 2013 , 5 months with him :* . Alhamdulillah :D . Btw , bulan nie kitaorang punya monthlysarry tak macam sebelum-sebelum nie. You know what ? Kiteorang bergaduh seteruk-teruknya . Tak macam sebelum nie . Selalu bergaduh sekejap dah baik . Tapi malam tu , I don't know why . Dia mengamuk and aku dah tak tahan semua tu . Mane taknya text dah maki hamun, dah guna bahasa kasar . Itu dia laa . But not me . I'm still hormat dia . Ape lagi, kalau dah bergaduh teruk tuu , dah tentu lah aku menangis . Dalam nangis-nangis tu aku reply jugak text dia . bergaduh bergaduh bergaduh . Ohh , tension sangat . Sebab tu , aku buat keputusan aku dah taknak text dia . Lebih baik aku diamkan diri sebab makin lame aku melawan makin menjadi dia punya mengamuk . Lame dah tuuu , dia text aku . Tapi aku still tak balas . Sebab hati aku sakit sangat bila baca ayat dia yang memang terasa tuu . One day berdiam diri. Masing-masing dengan ego kan . Tapi , aku tawu dua-dua STALK dekat twitter . Sampai malam tu aku tweet something just untuk melepaskan rindu . Serius talk , aku tak agak pun yang masa tuh dia pun tengah online tweet. Sebab tak nampak pun dia dekat TL . Sampai aku tweet nie, then nampak dia taw. Masa tuu tweet dia tuh reply apa yang aku maksudkan tuu . Suddenly , dia slow talk dengan aku . Dalam hati aku "Ohh, okay . Dia dah okay dah tu" . So, reply reply reply . Sampai gelak . Then dia cakap "text sayang" . Hahahaha. Lepastu sambung dekat text . Dekat text tu lha aku nampak perubahan dia . Dia mintak maaf . Dia turunkan ego dia jugak . Seriusly sayang , aku terharu baca text kau :') . But, dalam hal nie bukan kau aje yang salah . Aku pun salah . Kita berdua yang salah . Aku tak simpan dendam ape ape pun . So, wish from me . Ehemehem .
 

" Salam sayang , Biyy . Awak tau tak hari nie tarikh berapa ? 30 Already :) Dah genap 5 bulan kita bersama and having fun together :) Happy monthlysarry sayang :* . Don't have anything to give you . Sorry :( . I just boleh bagi hati yang ikhlas for loveyou . Itu bukti sayang I dekat you biyy . Tanpa hadiah kita boleh bahagia :D I'm really happy with you and I hope kita berdua akan bersama sampai bila-bila . You sorang jew dalam hati I . Serius ! I harap you takkan tinggalkan I and the most important JANGAN PANDANG GIRL lain , please :( . I gigit You nanti . Hee :D . Sebenarnya , I nak bersama you sampai kita berumah tangga . Dapat cahaya mata yang comel comel macam YOU :* . Sampai ibu You and Ibu I dapat cucu :) . And sampai kita TUA . ILOVEYOUSOOMUCH sayang. I'm GLAD to be with you . Happy anniversarry sayang :) "

Terima kasih untuk semua kenangan yang telah kita cipta :) . Terima kasih atas segalanya . Dear Fadhil :)

No comments: