KATIK ?

Assalammualaikum. Lama dah tak sentuh sini . Kihkihkih. Okay , what's up ? Sihat tak ? Meh tolong aku jap . Lap kan kat sini . Dah berhabuk daaa.. Alolololo. Kesian dah niee :( . Jom cepat . Okayyyy, dah siap :) . Hee , dah bersih ! Yeayyyy ^_^ . Hmmm . Lame gileee . Rindu rindu rindu :* . Excally, minggu nie minggu exam . So maybe buzy sikit laa. Al maklumlah *SPM* . Muahahaha. Terasa penat sangat sejak dah nak dekat trial nie. What ? TRIAL ? Ohh NO !! Pleaseee be nice to mee :( . Alhamdulillah , selasai sudah untuk subjek sejarah , bi and bm . Tunggu result jew . And lagi berapa kertas jew nie. Huh . Menakotkannn >_< . Okay, forget about it ! Just be relax and cool sebab aku taknak jadi tuaaa kalau stress banyak sangat . Hahaha . So , how He ? Who ? Who ? Atototo, si gemuk pendek aku tuu lee . Hihihi . Sebenarnya, adik aku ada bagi dia gelaran taw . nak tau ape ? "KATIK" . Gilee adik aku . Dia bagi nama nie sebab dia cakap "akak, kalau kau dengan aku memang lah kau pendek gila, tapi bila kau dengan pakwe kau, pakwe kau pendek ! Aku panggil KATIK jew k kak ! Hahaha " . Tengok ! Adik aku punya jahat . Fuhhh . Sabar aje ! Hihihi, Btw macam comel pulak nama "katik" tuuu . Lagipun memang betol, dia pendek sikit dari aku . Kihkihkih. Aku ngumpat ke biy ? Alahai . Maaf maaf :) . Heee. Okay. Meh nak bisik meh . "Hmm biy, ILOVEYOU :* " . *muka comel* . Hewhew.

Okay, caption : IMISSYOU, ILOVEYOU, INEEDYOU 


Hihihi . Btw, tengokk tuuu . Muka aku ? Muahahaha. Mintak penampau ke erk ? Takk laaa. Tak mintakk. Nie untuk kau BIY . Amek nie amek ! Hahaha . Hmm, sebenarnya kan kan kan . Aku rindddddddduuuu diaaa . Dah dekat 2 minggu tak meet . Terseksa gilaa. Terseksa sebab ape ? Sebab tahan rindu aku yang dah menggunung nie , tak larat dah aku nak tahan :( . Sedih tak ? Sedih tak ? Haaa, menangis laaaaa . Aku cerita sedih nieee. Hahahaha. Sudah laaa. Tak payah nak menangisss . Kihkihkih . And hari nie, selepas sekian lama aku tak jumpa dan akhirnyaaa aku jumpaaa jugakk . Cube teka apa jadi ? Cepat cepat ! Haaa, you know what ? Dia datang amek aku dekat sekolah dengan pakai cap . Gilaaaa. Aku sampai tak kenal dah . Biar betol dia nieee . Comel gilaaa babengggg . Tak tentu arah aku tadii. Serius ! Terkedu , mata aku asyik nak pandang mukaa dia jew . Alahai . Gerammmm :* . Takbik gila sebab atas motor tak bergaduh langsung . yelahh , selalu bergaduhhh aje sampai naik menyampah. Nie, hari niee , fuyooo . Boleh gelak sakan, pukul sana sini tadi . Masing-masing mood tengah okay. Paling aku suka gila , dah lama tak dengar suara gelak kau . And tadi . akhirnyaaa . Dapat jugakkk :) . Really missyoouu :( . Muehehe . Rasa taknak aje tinggalkan dia , Sekejap gila masa berjalan. Tahu tak ? Naik aje motor, baru nak duduk nie. Dia tanya "Exam macam mana ? Boleh buat tak gemok ? " . Aku , alahai, baru aje nak duduk , dah tanya pasal exam . Sekejap lagi tak boleh tanya agaknyaa . Then nak tanak , aku jawab jugak . Susah :( . Then dia pandang aku . Susah apa bendanya sengal ! Tak baca buku ke ? Nak kena ? . Dah start membebel . Muahaha. Stop stop ! Aku tukar topik pasal fon. Haaa, story punya story , dah sampai dah. Alaaa . Cepatttnyaaa :( . It's okay. Janji dapat meet kau even sekejap jew. Hee :D .

No comments: