Kekuatan !

Stop it NIENA ! Ape hal dengan kau ? Kau jangan jeles sangat ! Dia sendiri cakap dia dah takde pape dengan Ex dia lagi , so kenapa tak paham lagi ! Hmm :( . Mulut memang boleh cakap macam tu kan ? Tapi hati ? Kenapa lah tangan aku gatal pergi stalk dia ! Kan dah kena . Ya Allah ! Tolong akuuuuu :'( . Menyesal sangat aku pergi tengok dia dekat tweet tadi . Menyesal ! Menyesal ! Huwaaaa :'( :'( . Bayangkan ea, memang dia takde mention aw. Sekali tengok tweet dia keluar then muncul pulak ex dia menyampuk . Mane aku tak sakit hati . Dah naik menyampah aku baca . "Buat apa nak cemburu , biy dah takde pape ! " . Kau tengok ! Ape dia cakap ! Hah ! Buat ape nak cemburu ? Hoi ! Mangkuk ! Kalau lah aku nie takde perasaan kan dah lama aku tak cemburu . Aku akan senyum bila kau mention-mention dengan ex sayang kau tu hah ! Problem sekarang ! Aku ada perasaan ! Yes ! Aku admit , aku JELES ! Sebab apa aku jeles ! Sebab aku sayang kau ! Kau tak geti bahasa ke hah ? Kau tak paham ke ! Kalau tak sayang kan da lama aku buat tak tau pasal kau ! Da lama aku buang kau jauh-jauh . Kau sakit pun aku malas nak amik tahu . Tapi sekarang , aku sayangkan kau ! Aku jeles ! Aku jeles ! Selama nie aku diam diam diam . Tak bersuara langsung pun . Kau mention dengan dia , aku buat bodoh jew . Masatu memang sakit hati lah kan stalk kau . Tapi aku tahan jugak . Sebab aku degil nak tengok apa kau buat . HAHAHAHA . Memang bodoh aku sebab tahan semua nie sendiri . Aku memang tak kuat , tapi aku kuatkan jugak diri aku nie . And harap TAK AKAN JADI PUNCA kita bergaduh sebab problem nie hah . Btw , aku just mintak tolong paham apa aku rasa . Selama nie aku hormat kau . Aku jaga perasaan kau . Aku jaga hati kau . Tapi takkan aku sorang je kan ? Tak adil lah macam tuuu . Aku bukan nak mengungkit cuma aku nak kau paham perasaan aku , tu dah cukup untuk aku . Selama nie aku MENGALAH dengan kau sampai aku sakit hati pun , aku sendiri yang pulihkan . Sabar ! Sabar ! Sabar ! Tu jew yang aku mampu sayang :') . 

No comments: