Just KENANGAN

Tamat sudah relationship aku dengan dia . Setakat 5 bulan lebih aje yang mampu . Terima kasih untuk semua kenangan yang tercipta antara kita . Aku takkan lupakan . Sebabkan perkara tu aku dah tak mampu tanggung and dah tak mampu nak simpan semuanya . Maybe kita berdua takde jodoh ? Hmm :( . Aku redha dengan semuanya . Act , aku memang tak kuat dengan semua nie tapi untuk semua orang aku kena kuat ! Lagi-lagi untuk parents aku :) . I know i have to smile . *Fake smile* . Terus-terang aku cakap , aku lemah . Lemah-selemahnya . Then , tetiba aku terbukak keek someone . And you know what ? Dia mengaji . Masa aku dengar tu , hmmm . Sayu jew hati , tenang sangat :) . Ya Allah :) . Betapa sedapnya kalimahMU apabila dilaungkan . Betapa beruntungnya aku dapat mendengar kalimah tersebut . And masa tu aku menangis puas-puas . Yea , menangis . Aku mengadu dekat pencipta aku . Hanya Allah yang tahu macam mana aku rasa masa tu . Menangis , menangis dan terus menangis :'( . Ya Allah ! Sekiranya selama nie aku selalu mengabaikan solat ku ini , selalu melupakan SERUANMU itu , aku mohon ampun daripadaMU . Ternyata aku umat yang mementingkan diri sendiri . Aku salah , aku berdosa padaMU . Maafkan aku :( . Tiada siapa yang dapat aku luahkan selain Allah . And untuk dia yang aku kenal , maafkan saya . Saya tahu saya memang tak layak untuk awak . Andai kata kita ada jodoh , saya akan terima awak masa tu . Buat masa nie, bagilah saya masa untuk semuanya. Lagipun siapa saya dekat mata awak . Memang terkilan bila awak cakap macam tu . Tapi , saya kuat depan mata awak dan hanya senyuman yang dapat saya balas . Nak menangis nampak macam saya tak kuat ! So, saya tabahkan diri saya . Maafkan saya, awak . InsyaAllah , kita akan jumpa lagi . Semoga awak bahagia dekat luar sana . Dapat cari pengganti yang lebih baik dari saya. Saya tak mampu jadi yang terbaik di mata awak :') . Hanya kenangan kita berdua yang bakal saya tempuh untuk hari-hari saya. Hanya kenangan yang boleh saya simpan . Thanks untuk semuanya . Saya bahagia kenal awak . Awak lain daripada yang lain . Tahan dengan perangai saya, layan saya macam princess, risau pasal saya , jaga saya . Semua tu dah banyak awak buat untuk saya . Terima kasih AWAK :') . Semua yang awak buat tu, saya takkan lupa sampai bila-bila . Dan sekarang saya redha yang kita berdua tiada jodoh :') . Maybe jodoh awak lebih baik dari saya . Last pesan saya untuk awak , jaga diri awak sebaik mungkin . Jangan lupa solat . Jangan lupa makan ubat kalau sakit . Lepasnie kita dah tak boleh marah-marah awak dah . Hmm . Dah tak dengar kita membebel dah . So, nanti dah takde dah semua tu. Lega laa awak kan . Hee . Okay , itu saje yang mampu kita cakap . Take care yourself . Send my regret to your mum :) . Assalammualaikum :')

No comments: