My Mum


 Assalammualaikum .
    Atototo hari pertama cuti sekolah untuk bulan Mac . First cuti je aku dah ada kelas weh . Ohsem ? Pehh, punya lah payah nak bangun kan ? Terasa , arghhh "ibu , I don't want to go , please :( ". Hahaha. Tapi ibu tak dengar pulak sebab aku cakap dalam hati . Okay, niena. Come on ! SPM k SPM ! Bangun jugak dari katil . Tapi benda first aku pandang selimut busuk saya . Atototo, sayang kita kena tinggalkan awak sekejap jew tau . Sebelum ke tandas, aku cium puas-puas selimut aku tu. Aummm bau dia tersangat enak . Hikhikhik. Okay, let's go ! Masuk bilik air , tetiba somthing missing . OhhMayGod ! My towel ? Where is it ? Cari punya cari . Okay, jumpa ! Berlari terus masuk tandas. Masuk jew bangggggggg . Aduhhh ! Sakit sakit sakit ! Terhantuk kepala . Ya Allah, gelojoh punya pasal , tengok ! Diri sendiri dah sakit . Btw nangis jugak dalam tandas tuu. Alololo, *kesat airmata* . Dah mandi tu, cari ibu . Ibu ibu ibu ? Mana ibu ? Tetiba adik aku pulak menyampuk "Hoi kak, kau dah kenapa? Ibu hantar Farah " . Aku diam . Aku nak hug ibu sebenarnya. Rindu rindu rindu :( . Takpe, aku pergi siap dulu. Siap punya siap . Dengar kereta ibu . Ibu tengok aku . Then dia tanya "dah makan?" . Aku merajuk masa tu. Buat donno jew . Hihihi ;) . Aku pandang ibu fuhh, iloveyou mum . Seriusly, I miss you :*. Terus hug ibu kuat-kuat . Ibu, ibu jangan tinggalkan niena tau ibu, niena bangga dapat ibu yang baik dan sangat cantik . Ibu bidadari kitaorang . SUsah senang sentiasa bersama . Bila kitaorang nangis ibu pujuk. Niena bangga jadi anak ibu. Ibu sentiasa layan karenah niena yang kadang-kadang ikut kepala sendiri. Ibu sentiasa belikan niena apa yang niena nak. Ape yang niena tunjuk ibu suruh amek then ibu bayar. Sayang ibu sesangat . Tanpa ibu, niena tak dapat nak tengok dunia and tak dapat rasa kasih sayang ibu yang bagi niena terlalu istimewa. Hug and kiss from me to you. ILoveyou mum :) . InsyaAllah one day, I make you proud of me. Anak ibu sentiasa sayangkan ibu . Thanks :*

No comments: