Meet Hippo Gedik



Hello Peeps ! I'm Here again. What the bored day ! ZzzZZz . Nothing to do right now. I feel like "please, I want something yang boleh menarik perhatian aku " . Err . So, semalam I meet My Hippo yang gedik gedik tuh. Seriosly , semalam bosan sangat so buat keputusan jumpa dak gemok nie jugak . Atototo ! Comelnya Hippo aku . Alahai . Geram ! Hihihihi. Meet dia dekat taman auw. Tengok ada motor dia . Haish laju gila si gemok nie sampai . Okay ! Panggil panggil dia . "You You YOu ?" Diam je masa tu. Last-last "haaaaaa, chak?" . Ayoo, mok masa tu jantung aku dah melayang sengal ! Nasib aku diberi peluang untuk hidup. Terkejut lembu ! Eeee >_< ! Hahaha. Okay, straight dia tanya aku "nak pergi mana mok ? " . Aku just diam jew . Dia cakap dah cepat naik laaa. Naik then masih berdiam. *konon merajuk* . Dia pandang belakang aww. Masa tu tengah bawak motor. Mabuk agaknya dia nie tengah bawak motor boleh pandang belakang . Kenapa nie ? Marah ? Atotototo , jangan marah eh . Aku tepuk muka dia suruh pandang depan. Hahaha. Dia pandang je aku senyum sorang-sorang. Hikhikhik. Masa dia tengah bawk motor tu aku cakap "kalau yer pun nak I mati cepat ! Jangan ler matikan I cara macam tu!" . Ingat dia tak dengar rupanya dengar si gemok nie aww. Padehal pelahan gila bapak aku cakap. Lepastu dia gelak besar-besar . Ehh ? Dah kenapa ? Then dia jawab I takkan biarkan you mati sorang-sorang . Sorry ea panda :( . Hahahahaha. Kelakar gila dia cakap macam tu. Aku senyum jew. Then kitaorang jejalan . Aku kat belakang membebel sorang-sorang aww. Then dia cakap "you tak boleh senyap sekejap ker ?" . Ehh You ! Suka hati I ler nak senyap ker tak ! Tak kacau you gemok ! Taknak I bising, turunkan I kat sini . Cepat arh ! Lame tu dia stop . Ehh, sudah ! Takkan dia nak biaukan aku sorang-sorang pulak . Dah lah tak tau jalan. Alamakkkkkkkkkk ibuuuuu !! Okay, you nak turun sangatkan, turunlahh . Aku dah geram aku turunlah taw. Then aku blaa. Jalan entah mana-mana jew aku jalan. Ya Allah ! Selamatkan aku ! Lama aku jalan aww, jahat punya hippo ! Benci benci benci ! Then tetiba dengar bunyi motor . Haaa, motor dia tu. Yeay yeay yeay. Nak pujuk letuww. Cepat pujuk cepat ! Hee :D . Okay, betol apa aku rasa. Dia nak pujuk . "You, nak jalan ea ! Okay, I balik taw . Byee ! Masa tu aku rasa "HOI ! Takkan nak tinggalkan aku sorang-sorang . Uwekkkkk :'( . Dah takut kena tinggal, aku mengalah jugak . Aku panggil "You, I tak tau kat sini ada teksi or bas ke tak ? Kebetulan you dah ada depan mata, you bagi je la I naik ea. You bagi ker tak bagi ke ! I nak jugak. Terus aku naik. Dengan muka slumber aku . Then dia "Ehhhhh, tak malu . Eeeeee" *evil laugh* . Aku tepok badan dia then aku suruh jalan. Hahaha. Serius ! Aku dengann dia dah macam anjing dengan kucing. Bergaduh bergaduh bergaduh . Dah macam apa dah . Hahaha. Dah lama tu kitaorang lepak Crystal Bay. Dia yang bawak aku kat situ . Sampai sana , aku cakap "You, I nak bawak motor ea , Please :( " *muka simpati* . Dia pikir entah bape kali kot . baru dia bagi . Yes ! Peluang peluang peluang. Dapat je motor, aku bawak . Sampai satu tempat tu aku cakap "You, haus ! Nak air :( . Mane kedai ?" . Dia cakap okay, bawak terus sampai depan tu .Aku pun bawak. Hahaha. Okay, nampak dah kedai . Yes ! You, I nak air milo. Beli taw . Slumber dia turun masuk kedai . Baru nak bagi duit . Entah dengar ke tak ape aku cakap tuh. Eeeee. Geram !! Dah keluar . Nah, milo takde ! What ? 100 plus . Arghhhh. I nak milo bukan 100 plus ! Dia diam terus bukak air tu . You taknak I minum dulu . Hmmm, yummyyy ^_^ . AKu ? Alaaaa, sedapnyaaaaaa. *rampas air* . Arghhhh, sedapnyaaaaaaaaa ^_^. Hikhikhik. Dia memang suka cari pasal dengan aku . Haa, amek khaw ! Tumpah air tu kat baju dia. hee :D . Ayoo, singa dia dah muncul. Lari lari lari.Hahahaha. Mengamuk dia . Padan muka (Y) . Okay, kitaorang terus berjalan sampai penat . Then masing-masing mintak nak balik. So, dia hantar aku . Sayang kau mok .

No comments: