Bila Kau Digelar Mr.Singa / Mr.Hippo

Lelaki yang aku kenal selama nie , DIA ! Dia lah yang bagi aku gelak walaupun dia GARANG macam SINGA . Pehh, dia memang GARANG . Keje dia asyik nak marah aku , mengamuk and mengamuk ! Sebab tu aku panggil dia SINGA . Serius ! Orang normal macam aku nie boleh pengsan bila dengar si singa naik angin macam tu . Habis mengGAUM tak pasal-pasal . Hahaha. Entah kenapa bila aku dengan dia , aku terasa macam aku senang nak mengalah dengan dia ? Tapi tak selalu laa aku mengalah. Kadang-kadang ada jugak aku fight dengan dia. Last-last aku yang kalah. ShuuuttT ! Meh nak bisik ! Si singa nie memang taknak mengalah dengan aku langsung. NEVER ! Tu arh aku menyampah. Kahkahkah. Nie kalau dia tau aku ngumpat dia nie , mampus aku hah ! Haha, sorry mok ;) Okay , let's be honest ! Aku dengan dia berkawan selama SEBULAN ! And kitaorang tak pernah nak berbaik-baik. Sepanjang kawan tu asyik bergaduh berbaik, gaduh baik ! Tapi yang best bila dengan dia, kepala otak dia sempoi plus gila-gila. Okay, ngam arh dengan aku kan ? Hahaha. Aku memang kenal dia dah lama dah . Ada jugak nampak dia dekat taman . Tapi tak pernah tegur, nama ? Lagi lah aku tak tahu . Entah macam mana aku boleh pulak berTWEET-tweet dengan dia kan. Dia yang mula tegur. Aku pun layan lah sebab nak ramaikan friends je pun. Okay. Sejak tu laa kitaorang rapat. Then one day tu dia mintak tukar number . Lame lah jugak kan. Macam-macam dia tanya aku . Benda yang paling aku tak boleh bila dia tanya "You duduk mana erk ? ". And korang nak tahu aku jawab apa ? Ehemehem . Nie jawapan aku . " I duduk dekat kampung jew, sorry lah you dekat sini takda line sangat. Orang kampung kat sini susah . Sorry ea you :( ". Lepastu aku sent . Ya Allah ! Masa aku sent tu swear ! Aku tergelak macam orang tak ingat dunia. Habis airmata aku semua keluar . Muahahahahahahaha. Masa tu paling tak boleh blaa bila teringat balik . Padehal aku dengan dia paling dekat jew arh. Hahaha. Then dia reply "Ohh, yeker ? I suka gadis kampung nie" <--- tengok ayat dia . Dah mula nak usya aku rasa masa nie. Aku buat bodoh jew. Menyampah seh . Hahahaha. Lepastu text text text sampai aku tertidor . And masa tu he called me "PANDA" . And nama tu melekat sampai sekarang . Since, aku mula panggil dia SINGA bila aku terbaca tweet dia mengamuk aww. Haa, sejak tu arh . Aku kenal dia yang dia sebenarnya PANAS BARAN . Ohh wait ! Panas baran dia tu hanya dekat orang lain and bila dengan aku dia lah budak paling manja and manja and manja sampai aku naik menyampah nak layan perangai budak kecik dia. Ohh lupa ! Dia tua aku setahun ! And dia suka panggil aku "BUDAK". Paling benci aku ! Kuat makan dia nie ! And cerewet dia . Ya Allah !!! Kalah perempuan hoi ! Fuhhhhh ! Itu taknak ini taknak . Sabar je aku layan dia nie. Dan sekarang , aku ada lah jugak peneman dekat taman nie. Kadang-kadang ada problem aku ajak dia lepak . Dia layan aje. First thing dia bagi aku "VANILLA OREO PEARL ! Minuman yang aku tak minum . Eeuuww, aku alah dengan vanilla. Busuk ! And dia boleh bagi aku . So, sebab taknak hancurkan hati dia, aku minum .Dia siap warning "HABISKAN!" . Bermula lah dia sebagai Mr. Singa/Hippo dalam life aku .

No comments: