When I get Married !


Hello readers . Hari nie aku tak sihat . Demam, selsema , batuk . Huu, kalau korang tengok mata aku sekarang nie komferm korang lari . Dah tak macam orang dah nie. Nie pun tulis sambil bukak mata yang tak boleh bukak nie. Nasib ada SUPERHERO saya "TAUFIQ" . Hahaha. Ehh, dia tak tau pun aku tengah sakit nie tapi sebabkan dia selalu sangat bagi aku text sweet-sweet, boleh jugak laa aku bangun dari katil tu jugak. Aku jangan cakap laa kalau selsema dah muncul . Memang mood aku berubah 100% . Takut jugak kang aku terMARAH dia. Hahaha . Aku try kawal sehabis yang boleh. Apa yang aku rasa sekarang nie erk ? Nak tau ? Waa, tau tak aku tak sabar nak MARRIED dengan dia. Ceyt !! Hahaha. See ?Dah mula mengarut dah aku nie. Hehehehe. Mana taknya, dia jaga aku macam aku nie WIFE dia seyh. Setiap hari aku bayangkan dia ada dengan aku . Betapa sayangnya aku dekat MR.Moon aku tu . Seriusly, aku ada angan-angan bila aku dah kahwin nanti. First, setiap pagi bila bangun tidur je, aku akan kacau dia dengan ketuk kuali sampai la dia bangun. Sebab apa, sebab dia nie kuat tidur ! Hahaha. Then, aku akan buatkan dia breakfast ROTI SALUT TELUR or NASI GORENG. Sebab apa, sebab setiap pagi nanti aku tanya dia, "sayang, awak nak makan ape hari nie kita buatkan" and jawapan dia mesti dua tu haa . Hahaha, dan sebabkan tulaa , aku tau yang dia suka benda tu maybe ? Kahkahkah. You are so funny, sweetheart :) . Kedua, lepas makan aku akan suruh dia tolong aku kemas sebab aku rasa kalau kerjasama boleh rapatkan relationship kitaorang and aku boleh gigit dia kalau dia malas . Hahahaha. Nakal tak aku ? Ehh, bukan aku jew yang nakal, dia pun nakal okay ? Hahaha . Hanya aku dengan dia jew tau betapa nakalnya perangai kitaorang. MUAHAHAHA . Lepas tu, bila malam aku akan ajak dia tengok bintang dengan bulan dan masa tu aku akan bisik dekat telinga dia "walaupun bulan dan bintang tu sentiasa terang pada waktu malam, tapi kita nak awak tau yang AWAK sentiasa terang dimata, dihati kita. Awaklah kebahagian saya." . OMG ! Asal sweet sangat aku nie. Kahkahkah . One more, dia sentiasa cakap benda nie "Jom saya dukung awak nak tak sayang, kita pergi mana-mana yang kita dua je ada". Hehehehe . Sebabkan dia lah aku jadi SESWEET nie tau . Entah kenapa DIA aku boleh jadi macam nie. Banyak yang aku belajar daripada dia . And ada lah masa tu, aku ada marah dia sikit la kot. Hahaha . Da lama lepastu dia cakap dengan aku "walaupun GF saya garang, tapi dia paling comel dan baik" . Aku tanya lah macam mana dia tau aku garang dia cakap haritu awak ada marah kita, tulaa kita tau . Alamakk kantoi pulak !! Herrr, baru nak sorok tau ! Hahahaha . Whatever la sayang :) . Btw, I'm happy with you . Thanks for everything. Dia cool gila. Selalu mengalah dengan aku . Wow, fantastic baby ^_^ . Thumbs up for you. Hahaha. Tak pernah marah aku malah dia lagi buat aku cair ada ler. Nak marah, merajuk dengan dia, perghh jangan harap laa satu hari, seminit pun aku da tak boleh merajuk dengan dia. Pandai pujuk weyhh ! Haaa, macam mana lah nanti kan. Memang aku jaga dia baik-baik. Kalau boleh dia nak pergi kerja pun, aku nak ikut. Nak duduk bawah ketiak dia. Tak nak BERENGGANG walaupun sesaat. Laa, dah kenapa aku nie . Hahahaha. Dah-dah-dah, aku nak tidor. mata dah ngantuk . XOXO , Taufiq heart's 

No comments: