Be Mine Forever ♥

   





Asssalammualaikum . Hello Readers ! Korang semua sihat tak ? Meh sini kita rasa dahi awak semua . Ohh Okay awak semua sihat . Hari ni aku nak bagitau korang apa yang aku rasa . Omg ! Omg ! Omg ! Sebelum tu nampak tak gambar yang dekat atas tu ? Sebenarnya itulah perasaan aku dekat Taufiq aku tu . Seriosly semalam ada dapat text daripada dia . Text tu dia ada cakap macam nie. Aku tak tau kenapa tiba-tiba dia cakap ayat jiwang dan masa aku baca tu aku menangis . Hehehe . Okay, dia cakap macam nie "Awak, kita sayang awak sangat-sangat. Cinta , kasih sayang , hati , jiwa semua untuk awak k . UNTUK AWAK jew, sayang awak sangatt ! Awak lah orangnya. Kita nak jaga awak sebaik mungkin. Nak jadi suami yang baik untuk awak one day nanti dan kita jaga hubungan nie samasama k. Kita taknak kehilangan awak. Awak dah cukup sempurna bagi kita. Awak paling berharga ILOVEYOU ! " . Pehh pehh ! Entah kenapa aku macam tertouchig dengan ayat nie dan rasa itulah ayat yang paling serios yang pernah aku baca daripada dia . Ohhh, aku sayang dia sangat !! Hee ^_^ . Aku still ingat pesanan dia dekat aku dan aku takkan lupakan pesanan tu. InsyaAllah aku akan belajar betol-betol :) Nie pun dia pesan dekat aku suruh belajar rajin-rajin sebab dia kata aku boleh !! Hahaha. Gilaa pakwe aku nie. Mana taknya setiap hari aku dapat pesanan macam tu sampai aku dah hafal semuanya . ==" . Hohoho . Dear awak sayang, ILOVEYOU . Aww aww , malunya nak cakap >_< . *tutup muka* . Thanks okay sebab hadir dalam life kita . Tak tau kenapa kita rasa awak kot orang yag kita cari sebab apa ? Sebab awak PENYANYANG ! Tak pernah tengking marah kita. Kita jew yang kadang-kadang marah awak . Huahuahuahua tapi awak still bersabar and pandai buat kita gelak . See ? Nak marah dia pun tak boleh lama weyh !! Mana taknya, dia pandai amik hati aku . Huh !! Okay, last from me . Muahhhhhhh :* >_<

No comments: