The Best Present ^_^

Hai readers ^_^ . I'm back :) Hari ini last untuk 2012 dan aku rasa banyak kenangan maybe dalam tahun nie. Maybe kot ==" Okay, next year dengan bangganya aku nak bagitau semua orang yang aku SPM victims ss . Omg omg omg ! Dah bersedia kah aku ? Tidakkkkkkkkkk !! Takotnya Ya Allah ! Inilah peluang aku untuk buktikan dekat family aku yang aku boleh buat dan peluang aku untuk banggakan dekat ayah dengan ibu aku . InsyaAllah :) Okay aku anak sulung dan macam macam tekanan aku kene hadapi . Serius cuak siot! Kenapa lah cepat sangat masa . Hahahaha . Boleh tak kalau tak payah amik SPM nie then terus masuk Universiti or cari kerja maybe . Cehcehceh ! Berangan jew. Hahaha memang tak boleh lah jawabnyaaa . Hihihihihi . Okay, takpe ! Aku boleh ! Aku boleh !! ^_^ . Lagipun ramai yang support aku dari belakang. Ayah, ibu, adik-adik, my lovely friends and yang paling penting Sweetheart aku. Dia selalu bagi aku semangat dan sangat memahami aku. Thankss sayang :) . Haaa, cakap pasal dia kan, semalam malam adalah malam paling bermakna bagi aku dan maybe present yang paling best sebelum tamat 2012 nie. Korang nak tau apa . Kejap ea, nak upload sekejap . totototototototototototttttttttttttttttttttt . Okay, baca nie ^_^


Before I got this text, kitaorang ada bincang something sikit and tak sangka pulak dia bagi aku text yang sesweet nie. Let me tell what I feel when I read this . Ohh May God ! Betol ker nie ? Jujur aku cakap 10 kali aku baca text nie and aku ingatkan aku just mimpi jew . Rupanya tak !! Okay cerita dia macam nie, masatu punya lah lama aku tunggu text dia dan pukul 1.10 pagi baru aku dapat dan apa yang dia cakap . "awakk, sorry lambat tadi kita jumpa bos . ada hal sikit ". And my minds said "takkan 1 pagi nie tetiba jumpa bos and i asked him " . Okay, dia story apa jadi and blablabla . Aku tak tau la apa entah masa tu aku text dekat dia sampai dia bagi aku TEXT macam nie . And I was -_- " . Like seriosly, I thought he just joke but when I ask  it again and he was said "Betol, lepas semuanya dah kukuh kita akan jumpa ibu awak" . Masatu mengalir airmata aku selaju-lajunyaaaa . Tapi aku kan ada cakap kalau ada rezeki aku nak sambung belajar kan ? And he said "kita tau awak nak sambung belajar, kita akan tunggu awak. Capai impian awak ok . Kita tunggu awak sayang " dan sekali lagi airmata aku jatuh . Nasib adik aku dah tidur kalau tak memang haishhh. Apa perasaan aku masa tu ? Fuhhhh tak terkata . Sayang, kita ingat pesanan awak ok. I just want to say Thankss for everything . You make me cry k . I hate youuu . Hahahaha . Seriosly, thankss sebab bagi text macam nie. Patutlaa awak lain macam jew. Hahaha . Tak sangka awak simpan niat awak nie . Nakk pelukkk nak pelukkk . Hehehe ^_^ . I Love You sayang . InsyaAllah one day nanti kita berdua bersatu okay. Seikhlasnya kita sayang awak sangat. Dont forget what we promise k. To me, this was very special and I appreciate it. This is the best present sebelum berakhirnya 2012 . You are mine Taufiq :)

No comments: