0Ne Month :)


Hai Hai Hai readers . What's up ! Wahh, dah berhabuk dah kan ? Meh tolong kita lap sikit . Fuhhhhh, tiup-tiup dulu . Okay, clean and clear :) . So, today berapa hari bulan erk ? Berapa , berapa , berapa ? Cepat jawab . Sape cepat, kita bagi lolipop sebatang :) Hee. Okay hari nie 10 Januari 2013 bersamaan hari Khamis . Ada apa dengan tarikh tu ? Hahaha . Okay, actually hari nie genap sebulan dengan sayang kita tu. Happy monthlysary sayang  . iloveyousomuch. Alhamdulillah, selama sebulan hubungan kitaorang masih lagi bahagia . Harap sentiasa macam nie sampai bila-bila . Dan hari nie aku dapat present paling best sekali walaupun antara kitaorang tak wish . Pelik ark ? memang pelikk . Aku diam dia diam . Hahaha . Tak sangka pulak dia ingat . Hehehe. Baru ingat nak merajuk, taknak reply text dia tapi dia ada cakap something yang aku boleh cair . Cehhh cair tuuu . Err >_< . Okay, itu jew kot yang aku nak cakap. Lagipun banyak banda aku kene buat nie. Chaw dulu keyh . Loveyou korang :)

No comments: