Congrates To You Alls :)

Holla Guys . Hari ni memang sebok orang cakap pasal RESULT PMR . Hahahaha . Btw CONGRATES kepada adik-adik yang dapat straight A's tu. Usaha korang selama nie memang tak sia-sia . Kepada sesiapa yang tak dapat tu, jangan risau dik . SPM ada lagi keyh ^_^ . Cuma sekarang nie, korang yang dapat A tu bangga la sekarang. Next year dah tak boleh bangga kan dengan result korang tu sebab cikgu mesti akan cakap "lupakan PMR, fokes dekat SPM " Yeahh, itulah yang batch 96 rasa sekarang nie. Result PMR tu penting sebab nak tentukan korang layak ambik aliran ape je. Lepastu, dah tak pakai dah slip tu. Dan sekarang nasihat akak, jangan lah korang stop STUDY keyh . Sebab masa depan korang masih panjang. Hahaha. And too my ex M R , ceyt ! Hahaha . I dont know what you got, I'm try to text or call you, but i'm afraid you said that i'm buzybody maybe. Hahaha. So, tunggu lah jawapan daripada cousin awak je lah keyh.  Batch 97 dah dapat result, next year aku VICTIM SPM 2013 . Wuhuaaa. Cuak k cuak ! Inilah saat-saat terakhir aku untuk buktikan dekat family aku and peluang terakhir aku rasa menjadi budak sekolah. Lepas nie dah takde dah nak pakai baju sekolah, beli beg sekolah, kasut sekolah, tidor dalam kelas, ponteng kelas. Hahaha  Ofcoz aku rindukan semua tu nanti . So, sebelum aku keluar daripada sekolah tu, aku nak buktikan SESUATU . Insyaallah 9A+ maybe :) . Amin . I Hope i GET it . Doakan kita okay :))

No comments: