S T A R S is YOU


Kadang-kadang tak semestinya CINTA PERTAMA tu jodoh kita. Maybe ada yang lain. Dulu mungkin aku kecewa dengan CINTA PERTAMA aku . Dan sekarang, aku tak sangka, ada orang lain lagi yang dekat luar sana yang lebih baik dari CINTA PERTAMA aku . Dan terima kasih jugak dekat ex aku sebab banyak mengajar aku tentang cinta nie. Pengalaman mendewasakan kita. Alhamdulillah, sekarang aku dah jumpa BUAH HATI aku yang selama nie aku impikan. Dia yang aku kenal bukan la macam orang yang dulu aku kenal . Dia ? Dia sentiasa bagi aku semangat, bagi aku harapan, bagi aku senyuman, support semua yang aku minat dan yang paling penting dia bagi CINTA dia dekat aku . Sangat happy dengan dia. Guess what ? He's awesome ! One more thing, dia MANJA. I likeeee ! Hehehe ^_^ . "Kenapa awak lambat muncul dalam hidup saya, kalau tak dah bahagia dah saya dengan awak " . Nie ayat dia. Comel tak ? Dan aku cuma bagi jawapan "sekarang kan kita da muncul, awak jaga lah baik-baik ". Hahaha . Okay, dia tak reti marah aku dan paling takut bila aku marah or merajuk . Cepat sangat dia pujuk aku . See ? Nak merajuk lelama pun tak boleh sebab dia comel sangat . Mesti bagi something yang boleh aku gelak . Entah la, tak terkata berapa banyak sayang aku dekat dia . Aku nampak banyak perubahan dekat diri aku sejak dia muncul . Aku dah tak marah-marah, dah tak jadi pemalas dan yang paling penting aku sekarang dah rajin tau tengok resipi masakan dekat IE nie. Kahkahkah. Sebab dia cakap dia tak suka makan pedas . So, aku search la ada makanan nie. Perghh, entah apa pasal entah aku nie. Hihihihihi. Dengan dia aku boleh jadi SETIA . Banyak makhluk yang minta couple, tapi aku reject . Sebab ape ? Sebab kita dah ada STARS kita. Yang sentiasa menyinari hidup kita :) Baru petang tadi kita dapat satu TEXT yang boleh buat aku menangis . "Yer, memang awak bukan cinta pertama kita, tapi kita nak awak jadi cinta terakhir kita, kita taknak kehilangan awak, kite taknak ! Comel je dia cakap macam tu . Kalau la kan one day nanti kitaorang jumpa, aku nak spent masa dengan dia jew . Taknak lepas . Ceyt ! Gatal kan ? Hahaha . Nak lepaskan rindu aku dekat dia. Nak dia rasa berapa banyak aku pendam rindu aku dekat dia. ^_^ He taught me like a kid . Nantikan bila dia rasa aku macam takde mood kan, nanti dia cakap macam nie "Nak dukung tak ? Kita bawak awak jalan ea. Kita tengok bintang ;) Perghhh, tengok laa. Macam mane aku nak merajuk lama-lama, dia pandai pujuk . Seriosly, takda sape pun boleh rampas dia daripada aku . Aku sayang dia, sayang sangat . XOXO . TAUFIQ Heart's 

No comments: