Life Is Full Of Meaning :)

   Si Pendek With Him :)                                  

                                       
Hey peeps :) . Siapakah budak yang comel loteh nie ? Hee :D . Comel ker ? Okay, for your information the boy who wearing black shirt is mine right now ! My life uncomplete without him :) . You know what ? He makes me smile last night . Sincerly, my life feel happy when I hear his voice like I'm in heaven . Kitaorang on the phone sampai tak ingat dunia dan macam macam story yang kitaorang membebelkan . His full name MUHD RIDUAN BIN ZAKRI . Ehh, korang dah tau kan ? Hahaha . Mane taknya, post lame kan ade intro dia . He's cute , right ? Hahaha . Now my heart is beating his love at me and I know he loves me same goes to me my dear . I can't believe when he said that he missed me like a crazy man ! Hihihi. Then, he said "bila biy rindu sayang kan, biy tengok elephant yang sayang bagi tu . Sayang jangan risau ELY sihat masih gemok lagi" . Hahaha :) See ? Dia jaga gajah tu laa . Omel tak ? So, i told him "Alalalala, comel biy nie , gangster gangster pun tapi dalam hati ada taman" . * Evil laugh* . But I loved the word that he said " sayang semakin comel , i love you, sayang" . Alololo, dia cakap kita 'comel' . Can't believe it ! Kalau biy ada masa tu kan, biy boleh nampak face kita merah kalah badut dan masa biy cakap tu rasa nak sorok dalam selimut supaya takda orang nampak muka kita . Hahaha :D . And secara jujurnya kan, biy yang paling banyak membebel . Pertanyaan kita pun hanya sekali iaitu "Biy sayang kita tak?". Dan dengan lajunya biy cakap "gila tak sayang, rugi lah biy kalau lepaskan sayang . Biy taknak lepaskan sayang dan sayang biy dekat sayang lebih dari segalanya" . *lap airmata* . Walaupun kami berjauhan tapi hati kami tidak berjauhan kerana cinta AKU terhadap Kau tak pernah kurang dan teramat kuat :) . Aku suka sangat dengan dia walaupun kekadang dia suka buat aku marah . Haa, lagi satu dia memang suka menyakat aku . Dia boleh cakap "sayang, sayang ingat tak haritu sayang marah marah tu, ingat tak?" . Hmm, ofcoz lah ingat. Lepastu dia boleh cakap sebenarnya kan masa sayang marah marah tu sayang comel sangat, memang sayang dengar suara biy melentingkan padahal masa tu biy tergelak tengok sayang. Jujur biy cakap biy tak pernah tengok sayang marah marah macam tu dan for the first time biy tau yang sayang sebenarnya ikhlas. Thanks sayang ". See ? Nampak tak ? Aku marah dia cakap COMEL . Padahal masa tu aku dah macam naga dah. Dia boleh lagi nak gelakkan aku . Err . Nakal kan dia ? Hahaha , senakal-nakal dia tu, dialah babyboo aku tauu . Dan dengan slumber dia cakap dia tak boleh tengok aku marah, nanti dia senyum sorang sorang . Okay, dia memang macam ape ! Menjengkelkan ! Wekss :p . And itu jugak lah kali pertama dia tanya NAMA PENUH dan TARIKH LAHIR aku . See ? Dah nak masok lima bulan, baru nak tanya . Winkwink . Suka hati laaa . Dah nampak sekarang kejujuran kau dekat aku . I Love You lah Chubby :) .Thanks for make me happy and accept me . And thanks juga sebab dah kembalikan MUHD RIDUAN aku yang dulu . Terima kasih biy . 

To my lovely chubby : I want to say sorry for all my false before this, if u want to know,after we meet everything is change my dear . My attitude and all is change  because of you and I change because Iloveyou,I dont want to play with your love and our love . I am serious with you chubby,I really love you and miss you dear . After we meet,every night I am crying * I donno why? This maybe of our love,it very strong and I can feel it . My heart already taken by you, sweetheart . Dont worry,we will untill jannah. Thats all dear :) . Trust me  that You Are Really Important Person In My Life :) . Bye dear,Iloveyou and Miss you a lot muah muah :) .

No comments: