EVerYOnE CaLLeD Me !



Assalammualaikum, Comel tak elmo tu ? Ofcoz lah comel kan ? Hahaha. Bayangkan laa kan, baju aku elmo, patung elmo and semuanye ade elmo. Entah kenape aku suka sangat patung nie . Dan disebabkan PATUNG nie, semua nak cakap aku bebudak tak matang ! Brother Angkat aku, Adik aku , EX aku dan Babyboo aku. Ape salah ker aku nak ade CRUSH si elmo nie ? Muahahaha . Tau la korang jeley kan ? LOL ! Korang semua terlampau jeles sebab elmo nie dah jadi CRUSH aku kan ? Hahaha, takpe takpe ! Nanti aku bagi korang yerp ! eHH, salah ! Bukan bagi tapi PINJAM . Ulang suara PINJAM k PINJAM ! Hahaha. Aku kedekut ? Lahh, kesah ape aku . Nie semua aku punya . Aku sayang dia, aku cinta dia . Ehh ? Mampus kang biy aku mengamokk ! Hakhakhak . Relax keyh biy, ini hanya CRUSH aku saja . Takkan dengan patung nie pun nak jeles jugak ? Hahaha. Nak jeles jugak ? Alamakkk ! Senang cerita, amek pisau bunuh diri je laa biy ! Muehehehe :) .Nak buat betol-betol ? Lorh, jangan lah chubby ! Sape nak jage kita nanti, tak mo laa ea . Hehehe :) . Okay, back to the entry , EVERYONE CALLed ME "Budak kecik tak matang". Herrr =='. Sape yang panggil tu, meh sini kita lawan, lawan , lawan mate :). Hahaha. Dan pasal elmo nie jugak, ade orang cakap aku tak cukup tinggi sebab dah jadi macam elmo nie ? Hey, kalau korang nak tau, aku dengan kengkawan aku, aku lagi tinggi keyh ! *Bangga sekejap* . Yelahh, yang lain semua pendek ! Hahaha *evil laugh* . Seriusly, aku tak SUKA orang panggil aku pendek ! Wekks . Sape panggil sini aku sekel kepala diaa. Sini sini . :p :p :p . Jujur arh, aku tak suka betol berdiri sebelah orang yang lebih tinggi daripada aku . Nampak kekerdilan aku. Grrr ! Lagi-lagi bila diri sebelah biy aku, aku dapat agak macam mane nanti dia buli aku macam nak belai kucing dekatt kepala . Cihoihoihoi ! Aku ada tanya dia, "kalau kita jumpa kan, then macam mane kalau kita lebih tinggi dari biy?" . Okay, memang kurang asam dengan ayat dia "sayang lebih tinggi dari biy ? Jangan nak perasan lah gemok, nak tengok biy pun nanti sayang kene dongak tauu ". Okay, menyampah ayat dia . Gedikk ! Nak buli aku ker ? Tak takut seiyh chubby debab ! Muahahaha. Tapi memang betol, dia memang suka buli aku ! Memang memang memang ! Itulah perangai MUHD RIDUAN sebenar. Suka membuli dan terus membuli . Takpe ! Orang kate kalau nak bende tu, kene usahakan . So, aku akan usaha untuk tinggikan lagi tinggi aku nie . Ehh ? Gelak pulak ? Wahh , menyindir nampak. Takpe , kita merajuk k merajuk . Nak pujuk ? Elmo satuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :)

No comments: