Hello Boyfriend ♥

                                                      AssaLammuAlaikum Awak ◕‿◕  

Saya tulis nie khas untuk awak . Saya yakin 90 percent yang awak takkan bukak blog saya nie sebab sekarang awak terlalu buzy . But saya tetap degil juga nak tulis bende nie semata-mata nak awak tau apa yang sedang saya lalui hari-hari saya tanpa awak .  Lagipun kalau difikir balik, awak bukannya STALKER terhebat saya kan ? But, takpelaa . Maybe orang lain, lain caranya .
Rasa-rasanya kan apa yang awak nampak dekat hubungan kita nie ? Hubungan yang semakin hampir 5 months kita bersama . Hubungan kita semakin "
renggang" . Awak perasan tak ? Okay, maybe awak bagi alasan awak dengan sebab "exam" . Huu, saya dah teramat paham dengan situasi awak sekarang nie. Yer, saya sentiasa sabar walaupun awak tak tau berapa trela rindu saya dekat awak tauu .
Terlalu banyak perubahan yang saya nampak dekat diri awak sekarang . Why awak ?  Mana awak yang dulu ? Yang selalu amek berat pasal saya .Yang selalu membebel kalau saya tidor lambat. K, saya rindukan awak . Ehh, tapi bukan rindukan awak yang sekarang nie, tapi rindukan awak yang dulu. Dimana perginya MUHD RIDUAN yang saya kenal dulu ? Memang sekarang saya boleh memahami situasi awak . Tapi, kalau sampai satu tahap saya dah tak boleh terima semua nie, saya harap awak pulak paham situasi saya yerp . Cuma sekarang, saya nak awak tahu .

Awak Kene Tau
Walaupun setiap kali awak call lepastu untuk end kan story kita awak sebut "I LOVE YOU" tapi saya tak balas kata-kata tu, saya nak awak tau bila awak cakap word tu saya terasa diri saya berada di awan. Dan saya balas dalam hati .
Awak Kene Tau
Walaupun awak cakap awak rindu saya tapi saya dengan slumber tukar topik lain hakikatnya saya lebih merindui awak lebih daripada awak merindui saya .

Awak Kene Tau
Walaupun saya tak contact awak sampai seminggu lebih tapi sebenarnya saya berharap awak pula yang contact saya dengan harapan awak akan cakap "rindu sayang, rindu gemok kita" .
Dari hati yang ikhlas dan lafas yang penuh kejujuran dari mulut saya , tak ada cinta lain selain awak. Walaupun awak hanya membaca dari tulisan ini, tapi percaya lah segala yang tertera disini ianya ikhlas dari hati saya . Kepada awak MUHD RIDUAN BIN ZAKRI , saya berharap awak menjaga perasaan saya ini dengan sebaik yang mungkin dan saya amat merindu diri awak yang dulu. Tolong kembalikan diri awak semula kepada saya . Itu saja yang saya minta dan dengan penuh berharap awak akan tunaikannya . Sekian dari lubuk hati yang ikhlas dan penuh dengan kerinduan :)

No comments: