The sad moment :'(


Assalammualaikum, hah ! Aku pernah cakap kan dalam satu entry aku yang entry tuh terakhir aku tulis pasal kau ? Huh, aku tak tahu kenape tetibe semalam cerita sebenar-benarnye aku dengar daripada kau. Hmm, cerita dimulakan . Dia cakap dengan aku , dia rindu dekat aku , dia sayang aku . Dan aku, ape yang aku cakap " sekarang, baik kita dua-dua orang jujo jew la, tak payah nak sorokkan ape-ape ". Dan aku tak sangka kau pun cakap "Yer, itulah bie nak cakap, jujo ". First, biar aku tanya dia dulu . Soalan yang keluar daripada mulut aku "dia ada orang lain selain kita tak, just say ade je lah, kita tak kesah " . Dia jawab okay bie jujo ,B takde pompuan lain , bie setie nan syg , bie xpnah lpekan syg .. Tiap2 ari bie ingt syg . Tpi syg xde pun nk call bie . Text bie, bie tkut syg da ade org lain . Bie rinduuu sgt syg , rndu suare syg ..nnt raye bie atg uma nk jmpe ibu syg..Syg ingatkan janji bie kat syg dlu.. so, bie nak tunaikan. Swear aku terkejut dia punye jawapan nie. Tak pernah-pernah dia membebel panjang macam nie . Then , aku cakap "Die nak break ?" . Dia cakap "taknak lah, bie setia and sayang kan die" . Aku just diamm jew . Hurm, kau nak tahu tak Muhd Riduan , sekarang aku tengah confius gile babeng , aku terasa aku yang jahat sebab tak percaya kau. Time kau call tu pun aku dapat rasa yang kau tu ikhlas time tu . Hurm, sekarang tinggal aku jew belum jujur dengan kau. Dan aku tak tahu ape patut aku buat. Excally, aku sebenarnye sayang tahap gaban dekat kau dowh. Sayang gila , tapi sebab punca tu lah , aku tahu kau paham punca ape kan, so, pasal tulah aku nak lupekan kau. Tapi, sayang, tak boleh ! Huh, You're only in my heart . I love youu MUHD RIDUAN . Never lets you go . Seriusly, aku takkan ulang balik kesilapan aku. Dan kau maafkanlah aku . Aku jahat gila dekat kau . Hmm, hope sangat kau pun dah berubah . Sayang kau Bie :(

No comments: