My key ! You give back :(


Assalammualaikum, dear M R .. Terima kasih atas segala-galanya. Selama nie, awak dah buat hari-hari saya bahagia bila bersama awak . Now, mungkin jodoh kita tak bersama, kita buat haluan masing-masing. Okay, memang sedih sangat bila nak buat keputusan nie . Seriusly, kita dah tak boleh pendam lagi semuanya . Selama nie saya bersabar dengan awk , dan sekarang tak boleh . Sebab tu lah, kita rasa baik kita lepaskan semuanya. Memang saya tak kuat dengan semua nie, tapi saya try jugak bangkitkan diri saya nie . Sape tak sedih kan . Lagi-lagi awak orang yang dah buat saya berubah . Banyak sangat awak ajar saya . Hmm, ternyata kebahagiaan yang kite dapat sekejap jew . Huh, sedih sedih sedih . Memang takde kate "putus" antara kita kan ? Hubungan kita tergantung tibe-tibe sejak hari tu . Owh, okay . Saya tak kan lafaskan ape-ape selagi awk tak lafaskan. But, saya tahu awak dah buang saye jauh-jauh kan ? Am i right ? Hmm, terase layanan awak dekat saya macam saye nie tunggul . So, better saye undur diri . Saye tak nak lah macam saye yang terhegeh-hegeh dekat awak tuh kan . Kalau awak nak tahu, susah saye nak maafkan awak sebab semua salah awak . Yer, semua nye . Saye tak tahu ape salah saye dekat awak , tapi dah banyak kali saye mintak maaf then, takde respon. Huh, nampak tak ? Macam saye nie ape jew awak buat ! Saye tahu selama nie awak tipu saye , tapi saye buat tak tahu jew . Awak dengan perempuan tuh memang ade something , tapi awak nafikan ! Awak pikir saye nak percaye semua awak cakap tu . Ehh , saye ade bukti lah, kalau takde bukti takkan lah saye macam orang gila nak tuduh awak bukan-bukan .Dah lah, lupekan semuanye tuh. Kalau  story pun, awk bukan kesah . Hmm, saye nak cakap, semoga awak bahagia dengan girls kat luar sane . Jangan mainkan perasaan die tuh ! tapi ingat saye tak pernah nak benci awak sebab saye tahu awak lah dulu yang buat saye tersenyum. So, takkan sebab nie nak benci awk kan ? Hahaha , i'm not like a kid okay . Nak benci segala bagai nie . Hmm :( .. So, story awak, cukup lah sampai disini . Saye akan tutup semua pasal awk dan ini yang terakhir . Lagi sekali , terima kasih untuk semuanya . Kalau ade jodoh tak kemana kan ? Insha Allah , saye tak pernah berhenti sayang kan awak . #Muhd Riduan

No comments: