Raya will coming :)

Assalammualaikum , haha . Pejam celik, pejam celik dah dekat raya kan ? Yeayha. So, korang dah beli baju raya belum ? Haha, baju kurung aku tahun nie warne purple . Hmm, aku pilih pun sebab budak chubby tu kate warne purple , so aku just beli je warne purple . Tak tahu lah dia nak tukar ker ape ? Lagipun aku dah beli dah :). Hmm, okay pecah rekod kot sebab raya nie aku dah ade buah hati aku. Haha, yelah dah berapa lame kot aku menyingle . Dan tahun nie, aku dapat rasa raya dengan boyfie sendiri . Hehe :D . Raye nie baju family tak ikut tema . Tema kitaorang BEBAS . Hah, bukan raye nie jew pun, dari tahun lepas punya tahun lepas tak pernah nak same . So, aku decide warne purple tuh pun sebab bie bagi idea . Dah tuh, aku beli jew lah . Ehh, one more, raya tahun nie aku dapat raya dengan cousin baru belah mak aku. Yelah, selama nie aku adek-beradek jew kot . Tahun nie alhamdulillah, tambah sorang. Tak sabar tengok budak kecik tu pakai baju kurung . Arissa Sofea . hee :D . Sayang adik . Then, paling tak sabar, nak jumpa bie aku. Tak sabar sangat-sangat. Ye, aku tahu dia tak pernah main-main dengan kata dia. So, i'm waiting okay bie ? Seriusly, tak sabar jumpe your mum. Hahaha .. Yang tak bole bla bile bie cakap "menggigil nak jumpe ibu syg, tapi kene beranikan juga" . Okay, bie . Kite nak tengok sejauh mana bie cakap tu. Hahaha, cuak tak cuak bie. Ergh, btw lagi berapa hari jew ramadhan nak habis . Semoga apa yang kita lakukan selama nie, diberkati :) . Thanks you :')

No comments: