Fake smile !


Semalam daripada petang sampai malam , aku tunggu text kau , call kau . Tapi hampeh . Semua tu sia-sia jew. Marah sangat kau kat aku kan ! Tolong lah jangan marah aku lagi , banyak problem aku sekarang nie . Aku perlukan kau dengar story aku . Tapi bila macam nie , hurm.. Takpayah berangan lah nak citer kat kau kan. Sebab rindu kat kau , aku jadi stalker sekejap . Yer ! Stalk profile kau , bace text-text kau , mengadap wallpaper kau dekat fon tu , copy pic kau . Huh, orang tak betul semalam aku tau tak ? Seriusly, aku rindu sangat kat kau . Dan hari nie, aku demam ! Tau tak , tade sape paham perasaan aku sekarang nie , just aku luahkan dekat diary aku jew . Hurm, menangis pun aku sorok-sorok . Taknak si kecoh tu nampak . Kang tak masal kene dengar dia membebel . Sape lagi kalau bukan adik aku sorang tu . Da la aku takde mood , dengar dia membebel , lagi tambah angin aku kang . So, aku decide nangis dalam gelap. Tak kesah lah dia dengar ker tak . Yang penting dia tak nampak face aku time tu . Dear M R , i hope you read this . I really miss you soo much , kita tau awak dengar cerita daripada si capital M tuh kan , tapi saye takut die putar belit cerita dekat awak . Bukan saya taknak call awak , for mintak maaf , cume hati kate belum masanya lagi . Hurm , mesti awak cakap saya keras hati kan ! Keras hanya luaran bie, tapi dalaman , kite lemah . Nie sekarang, terpaksa buat fake smile dekat ibu , padehal hati tengah sedih , sakit, rindu . Hurm , ape nie . Sekarang, senang sangat eyes kita bertakung . Mudah sangat ! Walaupun ramai lelaki saya berkawan , tapi awak , MUHD RIDUAN tetap dalam hati kita nie. Satu name jew dalam hati kita nie . Ohh My God , kita da mule jiwang dah nie . Hurm , rindu . Ape nak buat nie , serius dah macam ape dah nie . Kita nak awak yang dulu bie. Kita tau susah sangat awak nak maafkan kite , just satu salah yang ari tuh jew . Hurm, rajuk awak tuh panjang sangat , dah lah tu . Tolong lah . Tolong lah buat kite tersenyum sekali pun takpe . Nak dengar voice awak . Yer, nak dengar . Nak dengar , nak dengar , nak dengar . Bole tak ? Tolong lah . Hurmmmm :'(. Nak dengar awak marah kita bila kita tak dengar cakap awak tuh . Mane semua tu. Huh, dah dekat seminggu kot , kita macam orang gile dah nie . Susah nye sekarang nie . ! Hurm .... :'( :'( :'(

No comments: