P A N D A ? ! New Name lah kot !



Assalammualaikum , Hahaha . Oke pecah rahsia pulak . Hari nie kita tak pergi sekolah gare-gare semalam balik lambat . Huh , bayangkan dekat KL tuh sesak gila-gila dengan kete buat hal . Ya Allah , dugaan betul. Hohohoho , so aku decide nak bodek ayah mintak mc one day jew . Ehh, mc kita nie tak masuk you tube tau and tak buat duckface segala bagai tu. Hahahaha . Oke , seriusly, mase merdeka tuh si chubby tu text , call kita. Tapi , kita buzy gile , fon pun tak dapat tengok. Banyak gila open house . Swear penat. Yang bestnye dapat pergi tempat awak bie . Huahuahua . Serius, mase da dekat sampai tu tangan sejuk gila-gila . Tak pernah sesejuk tuh kot . Menggigil satu badan . Hahahaha . Dah-dah , tak payah cerita tu . Swear segan =='. hah, malam semalam bie suruh call . Bie buat call me back . Hurmm, takpe lah . Kita call jugak . Sebab haritu kita takde respon kan . Hahaha , kesian pulak kita tengok . Jeng-jeng-jeng , hahahaha . Oke, nak cakap nie . Serius rindu tahap gaban kat awak bie . hee :D . Akhirnya, dapat jugak dengar kate-kate yang kita nak tu . Borak punya borak , mase berjalan . Kesian pulak kat bie kan . Esok sekolah , hahahaha .. Kita cuti . So, kita yang undur diri . Kita dengan takde perasaan , boleh cakap " kbyee" . Hahahaha, dah tuh mula lah membebel . Sape suruh letak lah apelahh . Huuu, layan jew lah.. Lame tuh , lame gila kot , dia pulak yang cakap , sekarang baru boleh tidor .. So, aku cakap lah haa , oke . Pergi lah tidor kita lambat sikit . Hahahaha. Dah memang betul ler lambat sebab bie arh . Mate dah segar bugar . Pastu, bie nak marah pulak . Cakap "tidor sekarang, jangan nak mengade tidor lambat !" Aku cakap lah , lah apepasal tak boleh pulak . Oke yang nie ayat dia memang kurang ajark . Memang menyirap ! "Bie taknak mate syg hitam, dah macam ape dah nanti , kenal PANDA tak ? Pernah tengok mate dia , haa , nak jadi macam tu ker ar ?" Bapaakk ayat dia . Sumpah aku nyirap . Dalam nyirap uh, aku gelak macam ape dah ! Gila dowh . Sumpah aku gelak macam ape dah . Tak ingat dunia ah. Wink-wink-wink . hahahaha . Dah tuh aku decide baik aku tidor daripada dengar dia membebel . Tak kuasa aku nak melayan . Hohohohohoho . Oke, dah-dah. Time tuk tidor , kang dia tau aku on9 nie kang , habisss . Demam sebenarnya. HaHahahahahaa ..Da, salam you ollss :) Have a nice day ;)

No comments: