Totally . Miss Him !

Assalammualaikum , hurm hari nie suram gile . Feel lonely gila babeng . Da lah nose aku buat hal . Dah bercapuk-capuk dah dekat hidung nie arh. Time nie lah nak tukar-tukar kulit . Da lah besok nak berjalan. Bengang gilee . Hurm , now ! I feel i miss him sooo much . Tetibe rasa nak menangis . Tak tau asal . ! Pergh, swear RINDU kau sangat chubby . Arghh, tak tenteram lah macam nie . Ego nye aku . Huh ! Tak paham ape problem aku sebenarnye . Seriusly, miss kau sesangat gile . Maafkan aku kalau selama nie aku buat kau mara . Hurm, call lah aku . Rindu sangat . Rasa menyesal sangat buat kau haritu . Sedih nye . Sedih sangat . Mane kau nie , kalau nak tau tiap-tiap hari aku rasa serba salah tau tak ? Yelah, ade satu story kau kene dengar bie . Swear aku tau , kalau kau dengar pun , mesti kau marah. Tak pun , kau ~~~ . Haish, taknak taknak ! Hah , nie . dah kenape dengan aku nie hah ? Pasang lagu jiwang . Mak aih , tetibe tersearch pulak lagu jiwang nie . Kau nampak tak bie? Herr , aku rindu kau sangat . Hurm , tadi aku jadi stalker sekejap . Seriusly , kau sebenarnye jujo dengan aku . Capital M , kezen kau tuh , jahat sangatt ! Sanggup fitnah kau kan ? Ya Allah , menangis aku ! Ape nie , Hishhhhh ! Sumpah sedih ! Jahat gile aku . Ape entah . Hurm , sayang kau sangat kau bie , sayang sangat . Rasa serba salah bila cakap bukan-bukan dekat kau . Seriusly, hampir seminggu dah tak contact kan ? Tau sangat kau mara ! Rindu semua kat kau . Lagi-lagi rindu gila nak dengar kau panggil aku "GEMOK" . RIndu sangat kau gelak , rindu sangat kau mara aku bila tidur lambat . And paling rindu nak dengar kau cakap "I LOVE YOU" . Rindu !!! Mane kau bie ? Rindu kau bie . Rindu sangat .. Hurm !!! :(

No comments: