Masih ade Cinta untuk aku ker ?



     Hati aku still tertanya-tanya , Cinta kau untuk aku still wujud tak ? Kau still sayang aku tak ? Kau pernah tak terase kau nak benci aku ? Pernah tak , kau terfikir , lepas kite clash tengok muka aku pun kau tak sanggup ? Pernah tak ? Sebenarnye , banyak lagi soalan yang nak aku jawab ! Tapi , tak terdaya aku nak tanye semua tuh . Aku tak sanggup . Aku tak mampu berdiri bile dengar jawapan dari mulut kau tuh . Tunggu masanya , aku akan tanye jugak dekat kau semua nie. Entah kenapa tetibe aku rase semua perasaan kau kat aku dah hilangg .. Aku tanye besties aku .. Rase-rasenye kan , dia still sayang aku tak ? Besties aku jawab " sayang " Aku tanye lah sebab ape kau akp camtu or kau nak jage ati aku sebab cakap camtu ? Tak payah lah nak jage sangat hati aku, aku perlukan jwapan yang jujo . Hurm , dia cakap , aku cakp jujo lah nie .. Kau nak tau sebab ape ? sebab dia still mencari kau , dia still take care pasal kau .. Kau tengok haritu , sanggup amek kau kat sekolah .. Lagipun , kau suruh dia hanta kau kat Fs je kan , tapi , dia sanggup hanta kau dekat nan rumah .. Huwm , Aku terfikir jugak bende nie . Tapi , kalau die sayang still sayang aku ? kenapa dia suruh aku cari orang lain , dia cakap ' dia tak baik untuk aku ' .. Ya Allah , sebak bile aku pikir ayat kau tuh .. Tak terlap airmata aku weyh . Kenape , kau sanggup suruh aku cari pengganti lain ? Memang lah aku ade "KAWAN" nan someone nie . Tapi , tak terfikir aku nak jadikan dia teman aku . Dia tak macam kau . Kau lain sangat sayang . Aku rindu sangat kat kau . Aku tak tau lah dose ker aku rindu kat kau dalam diam . Aku cube jugak hilangkan perasaan nie . Tapi ..... Huwm .. Entahlah .. Secare tak sengaje , aku tunggu text kau . Setiap hari tau tak . Aku raselah kan , orang yang suruh kite cari orang lain nie , sebenarnye , tak sayang kite . Tapi , ramai cakap .. Sebab die sayang kau lah dia cakap macam tuh . Dia nak tengok kau bahagie . Wow ! Bahagie ? Bahagie ker aku ? Tak , tak , tak .. Tak bahagie langsung . Kau makin buat aku tertekan sebab rindukan kau . Siang malam aku berdoa . Hope dapat lupekan kau . Jauhkan perasaan aku nie yang da lame terhakis . Tapi , maybe belum masenye kan . Penuh kesabaran aku lalui semua nie . Tak de sape yang paham aku , Tak de sape tau ape aku rase sekarang . Sebalik senyuman nie , hati aku menangis tak terkata . Entahlah , ape yang ade kat kau sampai aku tak boleh lupekan kau . And tadi pulak tak sengaje ternampak muke kau . Sentap pulak bile nampak mate kau bertembung nan mate aku . Cair time tuh . Rase nak peluk je kau . Haha . tengok gila aku dah datang .. Aku tau kite ade batas . Tahan je lah . Dah lah .. Jurai-jurai airmate aku nie . Dah tak tahan lah . Mau chaw dulu . Bye ,, :'(

No comments: