Bukan itu !

Assalammualaikum , Okay I'm coming again . Ape yang aku perlu cakap ? Hmm , chop-II . Macam nie .. Ade orang cakap , aku nie cakap je tak nak maafkan , tak nak ingat semuanye , nak lupekan TAPI tak . Wow ! Tak sangke kau pandai jugak cakap aku macam tuh . Excally , meh sini aku bagi tau lah ape yang aku rase . Maybe lah kod , korang semua nampak aku macam tuh kan ? tapi , pernah paham ape aku rase ? Ye , memang aku ade cakap semua tuh , Aku try jugak jadi macam korang , ape yang korang cakap .. Korang buat ! Seriusly , aku tak bole jadi diri korang . Sebab ape ? sebab aku nie mulut je maki hamun , tapi , aku nie Cenggeng .. Aku cepat tersentuh , even , tak nampak riaksi kat muke aku nie . Tapi , hati aku membare macam bom atom nak meletup . Macam tuh lah . Hmm , sebab ape erk aku macam nie . ? Cube korang jadi aku , Dah clash 4 tahun , Mule-mule memang dah tak ingat langsung dah cerita aku nan dia . Tapi , sayang tuh tetap wujud dalam diri aku untuk dia . Siapa tak sayang orang macam die tuh . Dah lah banyak memories .. Ayah ,mak , abang , akak , adek dia kenal aku . Huuu .. Aku terharu lah bile cerita balik . Dan sekarang muncul balik depan mate aku . Kau bayangkan lah , dah lah duduk satu taman , sekolah same-same, naik bas same-same . Mane tak muncul balik kenangan aku tuh . Korang cakap senang . Itu , ini . Tapi , yang tanggung aku . Aku yang rase semuanye . Tak tentu arah aku bile first dia masuk . Lagi-lagi budak-budak die yang cakap kat aku ? macam tuh ke aku nak lupekan ? No Way !! Wait , korang jangan ingat aku nie tade perasaan mara nan ape die wt kat aku tuh ? Mara memang ade. Dan aku takkan lupe ape die buat . Tapi , macam-macam kan bole jadi ? Aku serius gile , aku memang tak leyh jadi cam korang . Da putus satu , cari pengganti , Then lupekan orang tuh . Aku tengok senang je korang buat kan ? Aku ? bukan main susah . Sampai sekarang pun tak bole ! Memang lah kiteorang tade jodoh ? and maybe Aku akan jumpe pengganti yang terbaik .. But , right now , bukan tuh  problem nye .. Masalah nye , korang tak paham ape aku rase . Patutnye , korang sokong aku ? bukan buat aku angin ! Pastu , nak buruk-buruk kan die . Aku sedeh weyh . Hmm , suda lah .. Tidur lagi baik . Hilangkan bende serabut kat pale aku nie . Bye , salam u olls :(

No comments: