Terbace status kau ! Aku ....

Assalammualaikum , Huwaa lame tak update nie .. Rindu pulak kat Diari kite nie.. Bukan tak nak update story , but sekarang nie buzy gile . Excally , minggu nie tengah exam mid year . Okay first time kod Jawab macam Exam sebenar SPM . 2 minggu pulak tuh . Lagi tambah tekanan bile ayah cakap " exam nie , ayah nak tengok result , Tak memuaskan , no IE ." . Ohh , Bertambah tertekan aku . . So , sejak tuh lah aku "rajin" sentuh buku . Hey-II , bukan terpaksa tau . Secara tak langsung kan , ayah buat aku gile wt revision. Lagi-Lagi subjek yang aku suke lah . Okay , tuh bukan cerita dia sekarang . Cerita dia macam nie _--->

       Entah nape tetibe je hari ni aku rajin check fb sorang-sorang . And , aku nak search lah name someone nie , tetibe kan tertekan name die pulak . Dah tertekan tuh kan , saje je lah tengok-tengok . Yelah , dah terbukak kan . So , baik tengok je. Hari ni pulak lah rajin aku datang kan . Then , aku punye lah bace status kau daripada awal sampai ler kau baru buat . Kau tengok , betapa rajin nye aku . Huu ... Tetibe nampak satu ayat nie . Wow , ayat kau tuh memang buat aku touching . Serius , aku touching gile sayang . Bende nie kau tulis -----

           Cinta itu .. Ketika aku salah , Dia selalu maafkan aku ..
             Ketika aku marah , dia selalu tersenyum untukku ..
            Ketika aku sakit , Dia selalu memberikan yang terbaik untukku .
           Ketika aku pergi , Dia masih dan akan selalu menungguku .
                         Dan ,
          Ketika cinta itu terganti lain .. Cintanya masih dan selalu untukku ..
                             Kerana ...
                                             Dialah cinta itu ...

Serius , berape kali ntah aku dah bace ayat nie . Aku tak tau sape yang kau tujukan . Tapi , yang aku ingat kau pernah cakap macam tuh . Dan , aku masih terase kenangan kite yang lame . I miss everything .. Okay , maybe care kau tuh nak buat kan aku benci kan kau ! So , kau pikir aku nak sangat benci kau ? No way ! Itu bukan aku . Seriusly , aku benci kau cakap nie " k lah orang nak amek awek orang , die msej lah pkwe die " .. Ewah , ayat kau , Menganjing pun ade ! Kite memang ego kan . Memang patut hentak kepale same-same . Degil ! Haha . Kau tak nak mengalah , aku tak nak mengalah . Dua-dua kejam ! Walaupun , time tuh kau nan aku tengah single ! Dua-dua nak belagak lah , kunun nye bole lupekan each other . Haha .. Kau kene ingat , even pun kau da ade Awek kan . Aku tetap take care pasal kau . Tak kire lah ape care pun . Tapi , yang penting aku tak kan bagi dan aku akan benci bile member-member aku ade kaitan dengan kau . WALAUPON , member sehidup-semati . Tak kire , tanpe pikir panjang , aku putus kawan . Nak tau sebab ape . Sebab aku tak suke orang yang aku sayang , lagi-lagi romantik kau tuh dieorang tau . Yang tuh aku tak suke . Aku nak , aku sorang je . HAha . Kejam kan aku ? Kejam-kejam aku pun , this is real okay . I'm not joking . So , berhati-hati lah . Nak mention name kau . Tapi , tak nak .. Otak biol lah . Haha . Time to rest . Aku tau kejap lagi , kau mesti lalu depan uma . So , ready tengok smile kau tuh . Miss you sayang <3

;

No comments: