Hari Guru ?

Assalammualaikum , Firstly kite nak wish Happy teacher's day dekat cikgu-cikgu kite .. Haha , terutamanya dekat cikgu Bm aku . Selamat hari guru .Mintak maaf kalau ade buat salah .. Ehh-ehh bukan Kalau . Memang ade pun buat sala .. Haha .. Kite tau banyak sangat kite sakit kan hati cikgu .. Hee :) .. Huwm , kalau hari guru mestilah ade sambutan kan ? Sekolah kite ade jugak sambut . Macam-macam Aktiviti . Yang paling best bile hari guru nie , dapt balik awal . Itu je yang aku suke . Haha . Kejam tak ? Tapi kan , ade something yang buat kiteorang baran lah . Tengah lepak-lepak dekat kelas Aku . Tetibe lelaki nie mengedik aw . Means , kacau-kacau ar . Memekak sini sane . Menyirap je hati aku .. Dalam pukul bape entah . Tengah sedap tengok orang nyanyi , tetibe something terbang kat depan kiteorang . Ingat kan ape . Upenye ... Ya Allah .. Memang jahanam betul budak lelaki nie .. Sure , sape yang ade kat situ mesti segan kan . Terutamanya perempuan . Lelaki tuh pergi baling *** .. Perghh , yang paling bengang .. Member aku ar .. Dia cakap elok-elok , suruh angkat balik bende tuh . Yang si jantan nie .. Entah , buatt bodo je kod . Ape lagi . Baran ler member aku nie . Lepastu , member aku nie cakap ar ' nak aku bagitau cikgu ' .. Lelaki nie pergi cabar member aku .. Apelagi , member aku nie pergi ler cari cikgu .. Seriusly , aku pikir member aku nie main-main . Rupenye betol-betol . Bagus jugak lau cmtu . Aku pun nyirap jugak . Yelah , dah jatuhkan maruah perempuan weyh . Sape tak mara kan ? Dahtuh , lepas gitau cikgu .. Lepak balik kat kelas .. Jantan tuh ade lagi .. Dah , gaduh sini sane . Herr , nyirap pulak aku .. Yang tak tahan member aku kene panggil Perkataan Kotor gile . Terus-terang aku cakap , laki macam tuh tak leyh jadi suami .. Bangang betul .. Da la panas je hati aku nie .. Kesian member aku tuh .. Nasib baik lah kau tuh lelaki . Kalau kau perempuan , mahu aku hentak muke kau kat dinding tuh .. Kurang aja sangat . Agaknye , mak bapak kau tak ajar care sopan kan ? Kesian kau .. Penat mak kau mengandungkan kau 9 bulan . Perangai ... Nauzubillah ... Kalah iblis weyh .. Bukan aku nak cakap . Aku nie baek sangat . Tapi , Dengan care kau tuh , aku tak dapat terima .. Memang menyakitkan hati ..

No comments: