Ade orang take care kite . Terharu !!!

Assalammualaikum , hey korang . Ape buat petang-petang nie ? Aku baru bangun tido nie .. Haha . Okay , entah kenape aku rase badan aku lemah gemalai lah .. Lepas balik dari sekolah tuh , Kepale pusing-pusing .. Tadi time nak tido tuh , tekak tetibe sakit .. Batuk tetibe . Tapi , aku malas nak bangun .. Tak larat sangat ..So , aku buat tak tahu je lah .. Then , nak bangun je .. Aku rase tekak aku ade something yang buat aku tak bole telan ape-ape pun .. Then , batuk aku tak berhenti .. Aku lari pergi toilet .. Batuk-batuk dalam tuh , then , tetibe nampak something .. Darah ? Okay , cuak aku .. Tapi , aku tak bagitau ibu pun .. Aku tak nak dengar ceramah  tambah pulak nan saket aku nie .. So , baik aku diamkan diri .Lepas da keluar tuh , aku amek lah peneman aku . Haha . Ape lagi .. Paham-paham je lah .. Lepastu , nampak something .. 12 Mscll dari Dia + Text die . Okay, terharu .. Dia tanye something yang da lame aku tak dengar .. Dia cakap macam nie " Hey , awak okay tak ? saye tak sedap hati " .. Aku touching .. Ape lagi airmate tetibe mengalir .. Aku cakap " kite sakit , serius kite x bohong " ... Lepastu , dpt cll die . Maaflah , aku tak bole angkat .. Ibu ade .. Then , dapat text die tau . Die cakap .. " awak sakit ape ?" Sekali lagi , maaf aku cakap . Aku tak terdaya nak weply .. Tangan tak larat .. Sakit sangat .. Then , terus aku off .. Sekali lagi airmate aku mengalir . Aduhh , Aku tak sangke kau still amek berat pasal aku . Saket aku da mule datang . Okay , nanti kite cerita lagi . Salam ..

No comments: