Dear capital B .

Duduk sorang-sorang , termenung sini sane . Itulah aku yang sekarang . Aku tak tahu kenape dengan aku sekarang nie ? Nasib baek kod exam da nak abis . Lagi 3 paper .. Huu , entah lah . Sejak akhir-akhir nie , banyak sangat bende yang aku pikir .. Kenape entah ? Chop ! Macam nie . Bile aku dok sorang-sorang kan , secare tak sengaje , kenangan dulu tuh asyik aku ingat je ? Nape nan aku nie ? Ya Allah , tolonglah .. Aku nie dah kenape entah . Naseb baek lah my mum letak Mr.Teddy kau tuh dekat belakang . I means jauh daripada aku . Then , bile aku rindu , barulah aku amek bende tuh .. Tapi , kan .. Kenape aku teringat something yang penting pernah kau cakap dulu . Oh My God ! Janji - janji kau sayang .. Bile aku teringat kan . Aku nangis .. Banyak sangat yang kite janjikan dulu . Tapi , aku tengok .. Kau sekarang kotakan janji kau yang dulu . Salah satu janji tuh " Even , kite da tak ade hubungan ape pun , saye tetap jage awak " .. Lagi satu , aku pernah tanye die soalan nie .. " Awak-awak , macam mane kan kalau saye pindah jauh dari awak , ape awak nak buat ?" Dia jawab " cari awk sampai lubang cacing lah " .. Huwaa .. Then , tak lame tuh kite clash . Then , saye pindah. Takde lah jauh sangat . Tapi , time tuh saye pindah senyap-senyap .. Maklumlah kan , member awk tuh depan rumah saye je .. Sebab tak nak kasi die nampak .. Kite senyap-senyap lah .. Sejak tuh hubungan kite terputus .Then , tak lame tuh .. Kite berhubung dengan FB .. Ye ! Saye tak sangke pulak awak add saye . Mule-mule tak perasan langsung . Then , satu chat masuk . Sejak dari tuh , kite tau kabar awak . But , awk yang minta num saye . Kite berhubung .. Lepas tuh , entah lah .. Kite jumpe or awk text . Tak berape ingat .. Tapi , ayat awak memang saye ingat . " Dia dah pindahkan , Konon senyap-senyap nak pindah . nak jauhkan diri dari saye, tapi , saye jumpe jugak awak " Haa , ayat tuh . Ayat tuh lah sampai sekarang aku ingat .. Huu , then , sejak tuh . Entah bape kali entah awak lalu depan rumah saye . Walaupun saye dalam rumah , tapi , saye nampak lah awk kat dalam nie . Haha . Jangan ingat saye tak tengok . Cume , saye nak tau .. Masih ade sayang dalam diri awak tuh untuk saye ? Itu je .. Saye nak sangat dengar dari mulut awak . Huu , da mule dah nak menangis . Haish ... Kan aku da cakap . Aku nie cenggeng .. Sensitif .. Ehh , tapi saye yakin kite memang tak kan bersama kod ? Entah lah .. Dengan macam-macam awk buat .. Tak mungkin dengan sekejap je saye dapat maafkan . Saye perempuan .. Dalam hati ade taman . Haha . Tak semestinye awak akan jadi milik saye . Cume , saye just nak cakap . Kalau lah jodoh kite takde , awak study betul-betul . Capai cita-cita awak . Kan awak pernah cakap kat saye .. Awk nak sangat jadi orang berjaye . Jadi , usaha lah .. Cita-cita awk tuh tinggi . Jadi , jadikan realiti . Buktikan kat saye . Awk bole . Dengan kejayaan awk tuh nanti , saye gembire sangat . Maybe time tuh , saye susa . Awk bole tolong saye . Ingat tau , selame nie , bukan saye menghine awk . Bukan sebab awk kurang pandai ! Even , kalau saye hine awk kan , saye tak kan tersangkut nan awk bile saye tau awk kelas last time standart six . Time tuh , geng-geng saye gelakkan saye . Pecah rekod lah sebab saye sorang je pilih budak ehem kan . Tapi , saye tak segan .. Sebab awak bole belajar . Cume awk tuh malas . Haha .. Sebenarnye awk tuh bole belaja .. Dari pandangan saye lah .. Dan tengok sekarang , awk buktikan , awk tak masuk kelas akhir kan ? Tengok , saye bangge lah jugak.. Awk da buktikan . Cume satu lagi .. Buktikan saye , kite same-same bole dapat result bagus for SPM tahun depan . Nak jugak nangis gembire untuk awk kan . Dan , maybe awk boleh pecahkan rekod . Budak kelas A , dapat 9A+ .. wow ! Amazing .. !!

No comments: