Untuk kau ♥

Assalammualaikum , pergh .. sedeyh seyh . Asal nan Dia tuh ? da malam , tak muncul-muncul lagi ? ape kene ? aku pikir ptg tadi da dapat text kau . Rupenye , HAMPEH ! selalu ade je kau punye text . tapi nape hari nie ? What Happen ? Oke , siyes aku cakap .. aku tak suke care kau cakap yang semalam tuh .. " ye lah org tuh pndai , tak mcm cye , bodo " .. pergh , oke , siyes ..aku tak maksud kan ape-ape pon.  aku just happy sebab dax *P* nak masuk kelas nan aku . aku just luahkan ape yang aku rase . Tapi , kau da salah paham ... swear sedeh . Bile kau cakap mcm tuh . hurmm ... Tapi , nie citer hari nie ? ape kene nan kau ? aku salah ape nie ? ape aku buad ? ape yang buad kau sampai aku pon kau tak nak Text . pergh , sengsare seyh satu hari nie .. kau je yang tak paham . Da lah .. if , selama nie , aku ganggu kau . aku mintak maaf . Hurm , keyh lah . mayb aku buad salah semalam .. sebab tuh kod kau balas dendam .. oke , fine lah .. aku pon da tak tau ape aku nak buad lagi . And aku rase mayb kau da baek balik nan dia kod . Sebabb tuh lah .. hurm , tuh yang aku raselah . aku pon tak tau ..betol ke tak .. if , tuh lah yang buad kau appy .. oke , aku trime .. aku pon nak tengok kau appy . kan aku cakap dlu .. aku nak sangat tengok kau appy . aku sanggop undur keyh . jangan risau semua tuh keyh . aku oke je . hurm , mayb sedeyh . tapi , taknak bagi kau nampak . aku pure-pure appy .. Hurm ,, keyh lah .. nie pon da nek skola . mayb masing-masing buzy kan .. ye lah .. da tak same kelas . aku kelas laen . kau kelas laen .. Tapi , tak bermakne kau kelas bawah , aku pandang rendah kat kau . if , betol lah kau nak belaja akaun . insyallah aku ajar . yang mane aku bole. Tapi , aku nak mintak tolong . tolong lah .. jangan cakap bende yang aku tak pernah terpikir mcm kat atas tuh . pergh , berderau aw darah aku . bile kau akap cmtuh . aku pon tak tau kenape . hurm , anyway . soryy keyh .. Assalammualaikum :(

No comments: