Doakan saya . :))

Assalammualaikum , prmulaan yang oke lah skola ari nie . HEHE ..  suspen jugak aww . Ye lah , da naek form 4 .. kelas pon ta tau dpt ape . Alek-alek , nek skola nie . mcm-mcm brlaku . haha ..  saspen gile sebab cikgu-cikgu da mule nak agihkan kelas . Akhirnye , sampai ke kelas yang cikgu nak umumkan . kelas Akaun . huhu , siyes aku pikir aku da mengalah time tuh . sebab ye lah . member2 aku semua da g sains .. Aku ? name belum umum lagi . ape lagi , satu badan mengigil .. Nthen , da bape name tuh .. mule-mule name member aku yang umum , pergh time tuh da cuak .. ye lah .. semua geng aku , da sebot name . Aku je belum . Alhamdullilah .. lepas name member aku tuh .. name aku pulak disebut .. Syukur sangat-sangat .Impian aku nak masok akaun , da tercapai . Tapi , memang da tercapai .. belaja pon skang da tak bole main-main lagi .. lagi satu taon aku nak SPM ... pekse besa tuh . so , aku pegang kate-kate orang yang bagi aku semangat . aku harap , aku tak main-main taon nie . aku nak fokes . hurm , mesti nak tau kn Dia masok kelas ape ? hurm , sedeh gile bile dengar name Dia kene umum kelas yang tuh . Law same nan si P tuh tape lah ..nie tak .. lagi kebelakang pulak . Siyes sedeh . Hurm , aku nak sangat kau belaja betol-betol . mane lah tahu .. nnt form 5 kau bole masok kelas akaun nan aku . Kau bukan tak bole belaja . Cume kau malas . law kau belaja , siyes aku happy . aku bukan nak belagak . Tapi , aku nak kau berjaya .. Aku nak kite berjaya same-same . barulah best .. Nnt dapat masok U . kan best ..Lagi best kalau kite dapat masok same-same .Aku nak sangat yang tuh . hurm , hope kau paham .. sayang kau selamanya .. :))

No comments: