Tak Rela . tapi terpakse Relakan !

Assalammualaikum , da 3 hari masok sekolah .. Tapi , dalam 3 hari tuh lah .. aku semakin nak elakkan diri dari Dia . ye memang . Kalau kau terase selama nie . Aku mintak maaf . Aku bukan sengaje buad semua bende tuh . Hurm , bile terserempak nan kau , mesti kau nampak kan .. aku langsong tak toleh kat kau . Aku nampak kau pandang , mesti kau hampe kan sebab aku tak balas pandangan kau tuh . Sorry sangat . Aku tade niat nak buad semua tuh . Sumpah aku segan lepas ape yang kau taw tuh . Maap keyh selama nie . Perangai aku buad kau muak . hurm , terpakse . Oke , salah satu sebab nye . aku takod kau da mule tak nak layan .. sebab kelas kite da beza . bukan sebab aku maksodkan pasal pandai or tak pandai . Tapi , sebab perempuan . Ye lah , pompuan kat situ ramai yang kau bole kenal . Komfem aku cakap , nnt kite da tak jadi cm dulu . bole text sane sini . hurm , kau pon ade rupe . ramai pompuan bole cair nan kau . Percaye lah cakap aku nie .Ape yang kau cakap kat aku tuh semua tak betul .. " tak sangke aku , huh , sebab selama nie tak de sape suke aku " .. kau cakap cm ni kan . kau salah . manalah tau . nanti ade jugak pompuan minat kau dalam diam . macam aku kan ! hurm , tapi , kau jangan hiraukan aku keyh . Aku nak kau lupekan lah semuanye . hurm , if , tuh je yang buad kau nk lupekn aku . Aku just bagi ape yang aku rase . And lagi satu , thanks keyh selama nie . aku betul-betul rasekan . Kau lah orang last sekali yang aku akn suke . lepasni aku da mlas . tunggu lah sampai aku msok U or bile jdoh da sampai . Lepas ape yang berlaku ni .. aku da tutup hati aku . aku da malas layan perasaan ni . Cume fokes aku sekarang . Mase Depan aku , family and diri aku . Just nasihat aku , kau study raji-rajin .. aku nak sangat kite jumpe ..time tuh masing-masing da pegang diploma or ijazah . Or insyallah .. mane lah tau kan . kau tibe-tibe pegang gelaran dokter ker .. kankankan .. hurm , mase tuh semua da bole senyum .. sebab da berjaya .. Kalau ade jodoh .. insyallah kite jumpe .. kalau tade , biarlah kenangan yang aku pegang bersama-sama nan kau dulu . oke ..
*HArap , kau bace , ape-ape pon .. aku sayang kau*

No comments: