Nothing to describe . -..-

Kenape aku da mule saked aty nan kau . kadang-kadang benci pon ade . Ye memang . kEnape ? bole kau jawabkan . ? Aku da tak tau lah ape perasaan aku sekarang . SUKE or Benci . Makin lame , aku da tak paham perasaan aku . Tapi , bukan suke yang paling banyak sekarang . Owh , mayb lah . Da mcm-mcm kau cakap kod kat aku . Mayb aku da tak bole tahan nan sumer tuh . Sebab tuh kod. Maaflah , memang ape yang aku tulis kat status aku tuh mayb btol . Hanye ske sebagai member je . Ntah lah . time tuh aku tak tau lah . cakap kat kau or E . Aku pening . Tapi , yang aku taw , sekarang nie , status aku tuh serius aku bagi kat kau . SKE just member je . Aku memang da tak bole anggap kau lebih dari tuh . Lagi pon , kau da nak g jaoh . aku tak tau lah mane kau nak pergi . Tapi , budak-budak cakap kau nak bla . Hurm , aku pon tak tau lah . Lepas dengar tuh . mcm nak menangis pon ade . Tapi , tak tau sebab kau or miera . Miera pon da nak pindah . Sumpah sedeh . Da lame Kawan . alek-alek nak g mcm tuh . MAne tk sedeh . Entah lah . mayb yang pasal hal pindah nie . aku da lemah sikid nak g sekolah . Hurm , mane aku nak cari semangat aku hah ? bole kau bagi tau tak ? Aku da tak tau lah . aku harap , aku dapat lah cepat semangat tuh . Aku nak belaja . aku takod ,aku tak bole fokes . Tolong lah . Aku harap kau paham . Aku perlukan SEmangat . Mcm mane ? engkaulah semangat aku ! Ye , kembalikan lah . aku perlukan .Aku taknak turun kelas . sebab aku minat sangat nak belaja akaun. Harap sangat kau paham . Tolong ! Oke , mayb tak dapat same-same nan kau pon tak pe . Tapi , aku nak kau ade . tuh da cukup . Sumpah , aku miss korang dua orang nnt . Semua aku sayang , semua tak de . haish , aku tak tau lah . Aku harap adelah sseorang nnt bagi aku semangat . sebab aku memang memerlukan ! aku tak nak result aku down . Hope kau paham . Gonna miss you all . Harap sangat korang tak pindah . tapi nak buad mcm mane , pilihan korang . sayang korang ketad-ketad . muah :) <3

No comments: