Thanks to Allah :))

Assalammualaikum . Akhirnya , aku dapat jawapan yang selama nie aku tunggu . Aku bersyukur sangat . Tak sangke , dia rase semuanya , tapi tak nak mengaku . Hurm , nie kan selama nie yang aku tunggu . Dia , oke aku paham dia still sayangkan si Dia . Aku tak bole lah pakse , Tapi , yang pelik nye lepas dia cakap semua tuh mule-mule appy , lepastuh dapat lagi satu text , terus tak de rase ape-ape . sebab , aku tau , kau belum sedie . Aku paham . Tapi , kau tak nak tanye ape aku rase ! Oke , fine memang ari tuh kau da tanye aku , tapi aku buat bodo , tak jawab soklan tuh . Aku tak sangka , Allah dgr smuanya . Selama yang aku tunggu , asyik menangis . Tapi , aku harap lepas kau luah kan smuanya tuh , aku harap aku tak nangis lagi . Sebab , aku da dapat jawapan . Alhamdullilah , penantian aku selama nie bermakna jugak . Kau soh aku jangan sebot name si dia lagi ? sorry lah , aku tau buat mase nie kau nak dia . Jangan risau , aku dlam diam akan dapatkan dia keyh tok kau . Dan , aku akan terima kau bile kau kate kau betol-betol nak lupakan dia . Thanks keyh sebab kau sanggop luahkan . Aku tak sangke sangat , aku dapat gud news smlm jugak . Siang menangis , malam kembali senyum . Hurm , lepas nie , myb aku bole tabah kalau kau bukan milik aku pulak . Sekurang-kurangnya aku dapat dengar luahan kau tuh . Last , thanks sekali lagi . Aku simpan semuanya . Kau jangan risau .

No comments: