Special lah kod ♥

Diri kau , senyuman kau , cara kau , idop kau , mara kau , ngajok kau , and semua pasal kau . Aku rindu ! Makin lame , makin kuat syg aku kat kau . Bila aku tengok TExt , tak de name kau . Aku tertunggu-tunggu . Gelisah sane sini . Tak tentu arah aku dibuatnye . Betol , ker aku nie ? Perasaan aku nie kat kau betol ke ? KENAPE ? mesti kau ? haaaa , aku just harap kau tak main-main dengan semuanye . Bukan aku tak terima , tapi , aku takod kau tipu aku . Walaupon kau cakap " JANGAN CAKAP PASAL DIA LAGI , JANGAN PAKSE AKU KEYH " hurm , tapi aku tau kau nga sdeyh . tringatkan dia . Pliss , jgnn tipu aku bab perasaan kau . Aku da rase da semua bende tuh . Susa kan ! lame gile nak lupakan ! sebab tuh aku wt do no time kau cakap nan aku pasal HATI ! hati kau , aku tau belom bukak untuk aku lagi . "SUKA SIKIT DARI KAWAN " . kau tak paham kan "sikit" tuh bole hilang mcm tuh je . sebab tuh aku ta nak kau buat kptusan secepat tuh ! dan "sikit" tuh jugak bole bawak pade benci ! Aku harap kau cari secepat yg bole sape yang bole buat kau bahagia ? yang bole buat kau senyum . aku nak tau smua tuh ! Bile da dapat , kau bagi tau aku , aku gembire law kau apat BIDADARi yang bole buat kau appy semule . SAYANG ? aku tak bole cakapp kat kau , ape perasaan aku . sebab aku tak nak kau dengar dulu ape aku rase . Aku takod bile kau nan dia brsame balik lepastuh kau tau prasaan aku . tuh aku tak nak . maaf sebab tak balas kau nye soalan selame nie . Aku just bagi tau nie kat sini je . 

"Memang aku sayang sangat kat kau , sampai aku rase tak tenang bile tak dengar ape-ape pasal kau ? kau nak tau sejak bile ? aku tak tau sejak bile prasaan nie muncul . ! selame nie , ape yang kau cakap tuh , aku diamkan aje . sebab aku tak nak kau tau . kau tanye aku mcm-mcm . sampai aku takod nak jawab . akhirnye , aku yang tukar topik . soalan kau tuh terbiar mcm tuh kan . siyes , aku sedeh buat kau mcm tuh , tapi nak buat mcm mane . aku terpakse . sebab mase tuh kau tak luah kan lagi . Habis semalam kau luahkan . aku tunggu je bile kau nak tanye balik soalan ari tuh .. hurm hancur ati aku , soalan tuh , satu pon kau tak sentuh . Sayangkan ! ati aku cakap , maybe kau takod or kau tak nak aku luahkan or sebab kau takod , aku tukar topik . terus-terang aku cakap , aku da sedia time tuh nak jawab semuanye . Tapi , haaaaaaaaa !!!! Peluang tuh aku da bagi smlm , tapi kau tak nampak nak guna kan . kau tak nampak !!! kau tau tak , NANGIS aku time tuh , nak menjerit satu umah ! TApi kang , family aku cakap ape ntah pulak . kang dowang ingat aku GILE ! aku takde tempat nak mengadu ! aku tak tau nak cakap ape pon . Aku rase pon kau tak sanggop nak dengar , sebab tuh smlm ptg , aku cakap tak payah ! siyes  aku sedeh . kau tak tau kan . ape yang aku pendam slame nie . sian kau . smlm kau yeye nak tau sape budak yang aku sayang tuh . aku tak jawab kan . sebab aku takod . sorry ! nak tau tak , scare tak sengaje , diri kau aku tau semuanye . bile ntah mase aku amek berat pasal semua nie . kau suke lagu ape , perangai kau mcm mane , kau jenis mcm mane , apa yang semua kat kau . semua aku nak tau . sumpah , aku tak tau sejak bile . bile aku search nama kau kuar . mula lah tangan aku da mengatal tekan kau nye name . lepastuh , ntah lah . aku pon tak tau .Aku tak sangke la sejak bile aku nak amek tau semua pasal kau . Siyes , sblom nie dengan org lain . aku tak de lah nak amek tau walaupon dgn "LAME-LAMe" tuh . aku tak kesah langsong pasal dorng . and pasal kau jugak lah , hati aku terbukak ! sebelum nie , siyes aku belum sedie ngn smua nie . hurm , senang cite mcm nie . Kau lah yang selame nie bagi aku tersenyum . YE , siyes .. aku tak main-main . Kau buat aku tak tentu arah . Bile kau ngajok , ati aku risau tak tentu pasal . bile kau sedeh , aku rase nak tolong je redekan sedeh kau tuh . Kau buat aku angau ! ish . takod la cm nie . da lah , aku da sedie if , aku tak dapat kau keyh . kau jangan isau kan aku . cume , skang aku nak tengok kau appy ngn bidadari kau keyh . myb aku kan nangis , ala , nak ilangkan smuanye . tuh je . lepastuh . aku da ok ! :(( . oke . 
               *salam dari ati aku yang ikhlas untuk kau tanpe memakse kau*

No comments: