Selfish !

Aku da cakap da . SEKEJAP je ! aku rase bende nie . Oke , da lah . Straight to the point , aku lepaskan kau . Aku buang semuanya memories . Asyik aku paham prasaan kau . aku da penad . penad sangat . Siyes , airmate aku da kering . Tapi , aku na nangis mlm nie puas-puas . Aku susa payah slame nie . syg kau bagai nak rak ! sekejap je kau balas . sebab kau da dapt dia ! kan aku cakap , aku nak kau appy , tapi , skang aku ? aku yang merane ! aku yang nangis sorang-sorang ! tak de tempat nak mengadu . bile aku mengadu kat kau . kau wt do no kan ! kau selfish ! masalah kau je aku nak dengar . tapi , masalah aku ? Kadang-kadang mcm org bodo sbb sygkan kau ! Aku memang salah sbb bagi ati aku kat kau . aku da salah ! aku nak kau pulangkan ati aku tuh . tapi , bukan dgn ati yg lame . aku nak yg baru . tanpa SATU pon TAK DE name kau ! aku tak bole luah . aku tak tahan da . tak bole brhnti airmate aku ! da la .

No comments: