Bole tak aku MEnangis ? aku da tak saNGGop !

Aku nak lepaskan semuanye . Tapi , takde sape nak dengar . Maksud aku , bukan takde sape . Tapi , aku tak nak susa kan sape-sape . Nanti diorang cakap , aku minta balas . hurm , that's why aku ta nak . Korang bole Teman kan ? jadi pendengar . kalau tanak tape lah . Betul ker ape aku buat nie ? appy ker aku ? Bole ker aku senyum bile dia bahagia ? hurm , salah ker aku tolong kau , sebab aku nak tengok kau appy . Kau sedeyh , siyes aku tak leyh nak cakap ape ! Tapi , sbab kau da cakap mcm tuh . Terpakse aku undur . Bukan sebab aku mengalah . Tapi , aku tanak kau nampak aku nangis time kau nga appy . Kan aku da janji aku nak tengok kau appy . So , aku tak nak kau nampak aku . Sorry keyh , aku terpakse buat semua bnde nie . Aku nak buat kau benci aku , aku nak kau maki aku , aku nak kau benci aku buat selama-lamanya . Sorry sangat buat bende nie . Kau kan susa nak lupakan dia . aku paham . sebab tuh aku tak sanggop tengok kau nangis . Kau jangan isau , lepas nie kau ade tempat nak mengadu . kau da tak perlukan aku . Tapi , kau kene ingat , aku still tak kan lupakan kau . Kau da tak bole cari aku lagi sebab kau da tak dapat cari aku . aku nak g jaoh-jaoh dari idop kau . Walaupape pon aku tengok kau dri jaoh . walaupon , kau tak nampak aku , kau da benci aku time tuh . Ingatlah , kau akan bahagia nanti . kau akan senyum nanti . and time tuh kau tak kan ingat aku lagi . Kau tak kan cakap nan aku yang kau sedeyh . Kau da ade org amek berat pasal kau . Bahagialah kau mase tuh . Tersenyum lah kau time tuh . Hidup macam tak na lepaskan peluang . Jangan risau tau . Aku akan tinggalkan sunshine aku . And aku pon tak kan dapat text kau . Time tuh la aku rase kau da bahagia . terlalu bahagia .
And , aku jalan sebelah kau pon , kau tak kn nmpk aku . Hanya bidadari kau yang kau nampak . Percayalah cakap aku .Aku harap , kau maafkan aku . Jangan risau pasal aku. aku akan oke . ~Selamat tinggal~

p/s : sambil lyn lagu fav aku "REALIMA:CINTA MANUSIA"

No comments: