Move On :'(




Kenapa ? Kenapa aku tiba-tiba jadi tak kuat ? Kenapa aku kene hadapi semua nie. Ohh, please ! Aku tak sanggup sebenarnya . Dah 2 hari mata aku nie menjadi tugas untuk keluarkan airmata . Seriusly, aku tak kuat dengan semua nie ! Ya Allah , kuatkanlah aku ! Kuat kan aku hadapi semua nie dengan sabar. Lepas dengar apa yang dia cerita, hancur berkecai hati aku . Hmmm aku ada terfikir jugak , aku ker yang menjadi ORANG KETIGA ? Or girl tu ? Benda nie selalu main dekat otak aku . Hmmm, musnah semuanya ! Dia ada cakap dulu masa first-first couple pasal diri dia. Dan aku tau semua tu. Tapi girl tu muncul balik dan dia cakap girl tu dah terbukak hati untuk pilih dia semula. Masa dia cakap nie hati aku .... Terus aku menangis sampai aku tak tidur . Aku tahan mata nie dan aku menangis , menangis, menangis . See ? Aku tak kuat kan? Hmmm. Firstly, aku nak mintak maaf dekat girl tu sebab aku menjadi punca semua nie. Ye lah kot. Sepatutnya aku bagi dia dekat kau kan ? Nie tak . Aku terima dia dalam life aku . Takpe laa, korang pun kenal sejak sekolah kan. Si capital "T" pun cakap jauh sudut hati dia ada nama kau . So, tak perlu lah aku cakap apa. Aku undur diri untuk semua nie. Aku pulangkan balik hak kau . Lagipun, kau dah terbukak hati nak terima "T" balik . Sampai kau suruh dia tinggalkan aku. Desak dia kan ? It's okay. Aku paham semuanya. Walaupunn hati aku sakit, menangis setiap hari . Tapi aku kene kuat . Asalkan "T" nie bahagia. Dan awak, awak dah dapat peluang nie. Awak jaga lah dia sebaik mungkin. Penat awak tunggu dia . So, sekarang hati dia dah terbukak untuk awak . Pergi laa . Pergi dekat dia. Jaga dia sebaik yang mungkin. Tak perlu awak pikirkan pasal kita. Doa kita sentiasa untuk awak sayang . Harap awak bahagia . Walaupun sekarang awak bukan millik kita lagi, tapi kita tetap sayang awak . Terima kasih untuk semuanya. Terima kasih sebab pernah wujud dalam life kita. Bagi kita kebahagian , layan perangai kita and selalu sakat kita. Semua kenangan kita, kita simpan . Kita dah tak dapat nak marah awak lagi .Tak dapat nak membebel dekat awak . Tak dapat nak ejek awak . Tak dapat nak dengar ketawa awak. Seriusly, semua pergi dengan cepat. Tak sangka petang tu last awak nyanyi untuk kita. Last dapat manja-manja dengan awak. :'). Dan for that girl, tolong jangan bagi dia makan pedas. Dia cepat sakit perut ! Please jaga dia . And one more, layan manja dia k. Dia sebenarnya manja . Degil-degil dia tu tapi dia manja. Pandailah awak cari jalan macam mana nak pujuk, suruh dia makan and paksa dia mandi. Fuhhh, dia memang susah nak mandi !

Last word from me : Awak, kita akan ingat awak sampai bila-bila. Bukan senang nak cari lelaki macam awak.Ternyata awak lah orang terakhir dalam hati kita. Terima kasih untuk semuanya. Jaga lah girl tu sebaiknya. Ini peluang awak . Peluang yang selama nie awak tunggu maybe ? So, go ! Jangan sia-siakan. Jangan lupa bagitau dia yang awak tak boleh makan pedas tau. Biar dia ingat ! Lepas nie, dah tak boleh nak dengar suara awak, gelak awak yang kuat tuuu. Hmm, mesti kita rindu nanti. Btw, it's okay. Kenangan kita berdua sentiasa ada. Takkan kita padam and musnahkan. And "FINA" ! Awak nak jaga dia tak ? Kalau nak, awak jagalah baik-baik. Awak jangan pukul dia taw,, jangan marah dia. Kalau awak taknak, awak jangan lah buang. Awak bagi dekat kita. Kesian dia nanti . So, kita pulangkan awak semula dekat dia. Awak untuk dia, bukan kita. Awak jaga diri baik-baik okay ? Jangan degil ! Kita sentiasa doakan awak . And "muhd airit rayyan". Ingat lagi ? Okay, dah patut awak lupakan nama tu. Jangan ingat lagi tau. Musnah dah nama tu . Last, hug and kiss from me to you. Mmmmuuuuahhh :*. Selamat tinggal . Assalammualaikum :')

No comments: