B E S T ♥ F R I E N D S ♥ F O R E V E R ♥






Akhirnya aku berjaya buat fake smile dekat diaorang semua. Ye, aku berjaya ! Hmmm. Depan korang je aku kene berlakon . Sorry friend. Aku taknak korang cakap aku lemah, aku taknak korang cakap aku cenggeng . Tu aku buat semua bersebab. Sebenarnya hati aku menangis . Korang tak nampak kan ? Aku dengar semua problem korang tadi. Konon-konon aku happy, buat majal dengan korang, layan entah pape sebab aku rasa masa tu jew aku nak lupakan semua yang berlaku. Bila balik rumah, aku sorang-sorang and mesti aku jadi tak betul. Seriusly, memang ternyata aku perlukan korang sebab korang separuh jiwa aku. See ? Nampak tak, aku nak korang sebenarnya. Korang teramat penting. And thanks sebab tadi korang suapkan aku makan masa aku tengah demam. Terharu sangat. Masatu aku rasa nak peluk, cium korang tau tapi ada budak lelaki pulak . Nanti diaorang cakap kita lesbo. So, aku tahan . And thanks too ena sebab belanja aku nescafe, makan and so on. Baikknyaa korang. Bersyukur sangat-sangat dapat kawan macam korang. Korang manja kan aku, tu yang aku suka sangat. Haa, lagi satu aku dah single and korang semua dah ada boyfie kan. Nanti jangan lupakan aku yang sorang-sorang nie ea. Korang kene selalu peluk aku taww :* . Hehehe. Aku ingat tauu, bufday aku nanti sorang-sorang kene peluk and kiss aku tawww . Maybe nanti aku dah takde, so tu yang terakhir. Aku janji bila korang buat apa yang aku nak aku akan bahagia teramat sangat dan aku lah manusia yang paling bertuah sebab dapat kawan macam korang. TOLONG TUNAIKAN WISH aku nie. Aku dah taknak sape-sape dah . Hati aku dah tertutup. Yang aku nak hanya korang, korang dan korang. Okay, peluk cium aku untuk korang. Muahhhhh . Hug korang ketat-ketat ^_^. SALAM .

No comments: