Setia Hujung Nyawa

Holla semua . Assalammualaikum ^_^ . Mesti semua tengah demam cerita SETIA HUJUNG NYAWA tuu kan ? Muahahahahaha . Gila tak demam, bukan main sweet gila babeng cerita tu. Aww aww. I will miss character ZAIN HAKIMI . Teringin sangat nak sweet macam tuu. Dapat boyfie macam tuu  Ehh ? Actually, alhamdulillah aku memang dah dapat pun boyfie yang sebijik macam ZAIN HAKIMI tuu. Yupss, aku bahagia sangat sangat. Tak sangka pulak bila aku tengok cerita tu boleh pulak sama macam dia. Hahahaha. Tak perlu rasanya aku cerita macam mana sweetnya dia dekat aku kot. Hehehehe . Jeles tak ? ^_< . Seriusly, aku akan rindu cerita tuuuuu. Apa pendapat korang ending dia ? Okay tak ? Cun tak ? Wow ! Memang ending yang best gilaa, sweet . Awwwwww awwww . Rugi sape yang tak tengok tuu. Hahaha.






Okay, lepas apa yang aku tengok nie memang cerita nie terbaekkk. Watak zain dalam cerita tu dengan gaya yang teramat lah macho tu, mampu buat aku cair then tak lupa jugak watak ersalina tu. Pehh, watak manja dia tu memang awesome . Bila dua orang nie bermanja, aku pulak yang tersengih-sengih dekat depan tv tuu. Hahahaha. Banyak aku belajar dari cerita nie and kadang-kadang ada jugak aku buat dekat Taufiq . Hahahaha . So, good work untuk semua yang pelakon dalam tuu. Muahhhhhhh :*





No comments: