Big HUG ^_^

Hai Assalammualaikum . Sihat tak ? Lama kay tak update blog . Rinduuuunyaaa. Sorry lah kay, aku sejak naik sekolah nie buzy dengan homework bagai . Serius buzy . Sekejap homework tu, sekejap homework nie. Ayooo, ini lah namanya budak sekolah . Fuhhh. Nasib laa aku last tahun nie. Lepas nie dah tak rasa dah semua nie. Takpe takpe . Berkorban untuk SPM beb ! Hahahaha.Okay, actually this entry for my future husband maybe ? Cehceh , dah gatal dah nie. Hahahaha. No lah, i really hope our relationship nie kekal sampai Jannah . Aminn aminn aminn . Hehehe . Okay this is for you . Untuk dia hey. Untuk dia . Hee ^_^. Untuk awak Taufiq .

Walaupun kita nie garang tak semestinya kita tak sayang awak . Walaupun kita selalu marah awak tak semestinya kita dah jemu dengan awak . No sayang. Kita marah sebab kita sayang awak sangat . hahahaha. Biasalah kan perempuan nie kadang-kadang mood dia lain sikit. Terima kasih sebab masa kita marah, awak pandai memujuk. Seriosly, memang kita mengaku lah kan, kita memang tak boleh merajuk dengan awak lama-lama. Mesti rinduu . Hee ^_^. You know what ? "Nobody could take your place in my heart. Sometimes, its hard to tell you how much you mean to me. But I hope someday, you will understand that having you is what I LIVE for. ILOVEYOU. Awak nak tau something tak ? Kita nak cakap sikit nie . Hehehe. Sini kejap sini kejap . Nak bisik nie. Ehem ehem, kadang-kadang awak punya manja kalah budak tadika sayang . Hahaha. Seriosly, lepas kenal awak baru lah kita tau yang sebenarnya awak nie MANJA kay. Hahaha. Kita sebenarnya ada gelaran untuk awak , BABYBOO maybe ? Hahahaha. Yes, You are my babyboo right now ! 

Actually korang nak tau ? Aku tak tau kenapa aku bagi dia lagu nie . https://www.youtube.com/watch?v=RlL5RcJWNPE&feature=youtube_gdata_player . Hahaha. Wait ! Aku tau korang nak cakap "You like a kid, niena ! " Kan kan kan ? Elehh, . Thats me okay !. Meh aku nyanyi sikit . 

Iloveyou, you love me.
We're happy family.
With a great big hug and a kiss from me to you.
Won't you say you love me too 

Haaa. Sedap tak ? Okay . Tepuk tangan sikit. Penat aku nyanyi kay . Hahahahaha. Okay, btw ini semua untuk dia. Aku sayang dia. Awak, kita sayang awak taw. Mmmmmuaaah :* . Hihihihi. Itu jew kot celoteh aku. Penat menulis, times up ! Okay, see you guys. Loveyoumore.
*Taufiqhearts*

No comments: