You're My STAR

Assalammualaikum, Hey Stalker ? Hoho, lame dah tak kemas blog nie ? Berhabuk dah nie . Tolong kita, kemas sini . Hahaha ^^ . Oke, this story about my new SUPERHERO. And I hope our relationship will last longer . InsyaAllah :) . Kitaorang bersama sejak 10 Disember 2012 dan pada pukul 10.42 minit malam aku DILAMAR jadi GF dia . Ohh May God . Kitaorang mula kenal and saling bertegur la kan . Hahaha . Chatting punya chatting , ada ayat nie lah kan . Dia nie memang pandai berkias kot. Hahaha . Dia nak mintak number aku tau . Tapi dia berkias . Ayat dia memang tak menahan. Macam nie dia usya aku "selain dekat sini,macam mane erk nak contact awak?" . And aku balas lah kan, "contact kita, dengan doa jelaa ^_^" . Lepastu dia cakap "selain doa?" . Hahaha . Dia yang mula-mula tegor aku . Dia cakap aku comel . Waaa, hahaha . Lagipun masa tu, aku tak tau nak buat apa . memang ramai yang chat dengan aku, tapi aku tak layan. And aku tak tau kenapa aku boleh reply pulak chat dia . Hahaha . Dia suka sangat panggil aku comel ! Sampai aku naik segan tauu . Mula dengan sekadar BFF . Aku muda 3 tahun daripada dia. Hahaha . Ade one day tu, aku cakap dengan dia macam nie tau "Awak, best lah kan sebab dah tak sekola, bestnyaa!" Dan dia cakap macam nie . lepas awk habis ada lg besar cabaran taw . so awk kena pandai jaga diri and ubah cara awk berfikir k . mmg seronok hbs sek tp dugaan lg besar taw . ingat k . always smile . Dia ada tanya aku nanti dah habis SPM aku nak sambung mana . Hahaha . Dia sweet sangat . Mesti korang tertanya-tanyakan siapa BOY yang aku maksudkan . Okay, nama diberi MOHAMMAD TAUFIQ BIN SULAIMAN . His my SUPERMAN right now . I Love you soo much . Dia ada cakap dia sayang aku . And aku cakap bagi sebab kenapa awak sayang kita . Ini dia sebabnya .  *Penyanyang , Comel, Memahami , Manja , Sweet* . Dia selalu bagi aku malu tau dengan dia panggil aku COMEL . Pergghhh , malu malu ^_^. Jujur lah aku cakap, aku SAYANG DIA . Cehh, malu lah :) Bagi aku dia perfect ! Dengan cara dia layan aku , so sweet :) . Terasa bahagia bila dengan dia . Btw, dia da cakap dengan aku yang dia TAK SUKA GAYUT SANGAT, kalau sekali sekala takpe la . Dan aku rasa macam anoyying betol ! Oke, tapi tak pe . Aku hormat dia . Sebab apa ? Sebab dia pun hormat aku sebagai perempuan . And, dia selalu cakap "Dengan marah, kita tak dapat selesaikan apa-apa, so, selesaikan dengan sebaik mungkin" . And aku suka dia sebab dia BERSUNGGUH-SUNGGUH JAGA HUBUNGAN NIE. Aku tabik dia . Seriusly, ILOVEYOU TAUFIQ. Dia tak pernah marah and maki aku . Itu yang aku suka . Sejak dia muncul, hilang semua perangai lama aku . I means perangai DEGIL aku maybe . Entah la aku bila dengan dia, aku jadi lain sangat. Paling aku suka, dia SUPPORT aku . You know what, baru aku tau yang DIA BENCI NUMBER and SUKA MEMBACA .Dan aku pulak BENCI BAB MEMBACA and SUKA NUMBER. Hahaha . Bagus lah tu, aku da la lemah SEJARAH, boleh jugak dia ajar aku . Okay, sweet tak ? Kahkahkah . Mungkin kitaorang jauh, tapi dia ada jugak bagi aku tips sikit-sikit pasal sejarah nie. Taufiq yang aku kenal nie, seriosly manja sangat . Haa, tolong laa . Dia selalu buat aku senyum sorang-sorang . Bahagia sangat aku sekarang nie. Ya Allah, semoga kekal kebahagiaan kitaorang berdua . Aku ada cakap pasal PARIS . Yelaa , impian aku nak pergi situ tuu . Aku bagitau dia . Dan respon dia dekat aku, tersangatlaa sweet . Nie ea jawapan dia. "InsyaAllah, saya akan tunaikan impian awak tu, kita pergi sama-sama yer sayang" . Alololo, comel sangat . Masa tu, aku nangis . Yelaa, dah dia buat ayat romantik . Mane tak menangis aku nie. Ape lagi ea, ohh dia tak makan pedas, dia cakap dia ada GASTRIK . Alooo, kesiannyaa awak . Hurm, memang lepas nie aku takde member la nak lawan makan pedas and masak pun kene laa yang tak pedas . Masak ? Masak ker aku? Hahaha, yer aku memang akan belajar memasak . Sebab ape ? Sebab aku nak masak untuk dia, aku nak dia rasa air tangan aku. Aku akan belajar memasak ! Dan untuk ADAH yang mucuk, comel tu, TOLONG AJAR SAHABAT AWAK NIE MEMASAK tau . ^_^ . Aku taknak kau masak untuk dia. Hahaha. Selama aku dengan dia, senyuman aku tak pernah hilang. Bahagia sangat . Cukup lah awak sorang dalam hati kita sekarang nie. Dan semoga hubungan kita akan kekal buat selama-lamanya. Dan sekarang, awak dah pegang kunci hati kita, kita harap awak jaga lah sebaik mungkin . Terima kasih :)


                                 SUPERHERO kita. MOHAMMAD TAUFIQ . I LOVE YOU 

                                                                                                                
                                                         

No comments: