Heart Broken !






Akhirnya, akhirnya ! Hurm, Hati hancur berkecai . Sudah lah, aku malas nak fikir semua nie. Memang aku nie jenis macam nie. Kau sepatutnya paham aku ! Dah, kau pergi lah dari hidup aku . Aku taknak kau lagi, kau sanggup buat aku macam nie kan ? Actually, aku tak pernah suruh kau paham dengan perangai aku and aku tak paksa kau untuk paham ape aku rasa . Cukup lah semalam aku macam orang gila yang menangis . Sejak aku kenal kau, kau lah yang buat airmata aku turun balik ! Kau yang buat !! Aku benci kau, aku benci kau ! Kau pergi jauh-jauh dari life aku . Aku taknak kau ! Untuk pengetahuan kau, AKU TAK PERNAH SURUH KAU PUJUK AKU LAH WEYH !! Kau tau time aku tengah sedih sape yang aku ingat . Aku ingat M R aku, aku tengok gambar dia. Aku ingat balik apa dia buat dekat aku, selalu bagi aku gelak walaupun aku tau dia tipu aku. Tapi aku tak kesah ! Tangan aku gatal nak dail number dia, tapi tapi tapi aku taknak kacau life dia. Dia dah bahagia dah sekarang ! Aku cukup terharu sebab walaupun kitaorang dah takde pape, dia still chat dengan aku, tanya khabar aku. Jujur aku cakap, aku masih sayangkan dia. Okay, takpe lah kalau dia dah bahagia dengan orang yang dia sayang. Aku pun turut bahagia bila tengok dia happy. Seriosly, aku tak tahan kalau macam nie tiap-tiap hari. Kau ugut aku bagai, kau kongkong aku ! Ini bukan life aku lah weyh ! Hidup terkongkong nie !! Aku tak suka, kau paham tak ?! Apa aku buat semua salah, semua tak kena. Dah tu, aku keluar dengan member, kau cakap aku keluar nan laki lain ! Ape kebende nie hah ! Kau pikir aku nie pompuan ape ! Shit ! Kau nak tuduh aku, kau ade bukti tak ? Tolong la, aku dah penat da . Aku penat ! Penat layan perangai kau nie ! Yang suka tuduh aku bukan-bukan. Cukuplah dengan semua nie k . Hati aku dah sakit sangat . Susah aku nak maafkan kau ! Kau mintak get back balik lepastu ? Ehh, kau pikir aku nie ape ? Kau kejam kan ? AKu pikir bila dengan kau, aku takkan menangis lagi sebab lelaki . Tapi, makin terok pulak aku nangis ! Da lama kot, aku tak menangis sebab bende yang bongok nie, tapi akhirnya nangis jugak . Huh, hancur semuanya. Da lah, aku perlukan ruang nak sendiri. Nak tenangkan fikiran yang serabut nak gila dah nie. Salam korang :(

No comments: