S T R E S S S S S !


Hai , assalammualaikum . Okay nak tau tak ? Now, i feel like nak terjun bangunan KLCC tu. Stress stress stress ! Gila tak stress ! Macam macam masalah sekarang nie hah ! Da lah next week dah start final exam. Entah macam mana lah aku nak jawab kalau nak hadapi masalah yang sedang bermain dekat fikiran aku nie hah ! Okay, sebagai seorang anak yang bijak dan pelajar yang pintar, kita kene harus pandai bahagikan semua bende tu ? Right ? Muahahahaha. Okay, aku tau lah. Tapi kalau dah tak dapat nak bahagikan , dalam masa yang sama boleh jadi gila . Silap silap aku dihantar dekat Tanjung Rambutan tu hah ! Err =='. Tadi ada buat revision sains aww . Then, nampak sangat aku lemah bab yang warna warna tu. Baru form 4 kot . Cube try bayangkan tahun depan form 5 . Huh, kene cover semua topik kot daripada form 4 and form 5 .So, aku nak cover betul betul dulu subjek form 4 nie nanti form 5 dah senang sikit lah kan. Tapi serius lorh, aku tengah fobia gila sekarang nie , takut aku stack bila nak jawab exam. Tengok ! Punya lah cuak gaban aku nie hah ! Mane tak nya , ibu dah cakap nak result yang baik final nie , kalau tak ! Semua barang elektronik tarik ! Amboyy , ibuuuuuuuuuu ! Mane aci nie . Hahaha . Tak boleh hidup aku macam nie. So, aku amek keputusan nak buat ape yang aku mampu . Boleh tak boleh ! Aku nak buat yang terbaik . Excelli , aku nak jugak tunjukkan dekat ayah dengan ibu . Anak ayah nan ibu nie pun boleh buat macam anak orang lain tauu . Hehehehe :D .

No comments: