Dear My Future Husband !


OMG ! See entry aku ? Future husband siott . Hahaha ! Gatal naw aku nie . Muehehehe :') . Kejap kejap. Sebelum kita mengharungi alam perkahwinan nie, awak kene tau pasal saya nie. Hahaha . Okay, kalau kita dah cakap nie, jangan nak cakap kita nie mengade ngade pulak ! Kang sumbat cili padi kat mulut biy . Let's hear about me . First sekali , biy kene tau kita memang tak reti masak ! Ehh, bukan lah semua tak pandai . Masak nasi tu pandai lah. Tumis tumis bawang , maggi , air tu pandai lagi . Jangan nak pandang rendah keyhh. Hahaha . Kedua, kita tak suka rumah bersepah ! Tak suka kotor ! Tak suka tak suka ! Kalau nak tengok kita jadi hulk try buat ! Hahahaha . Kita tak suka bunga ! Haa, pelik kan ? LOL ! Tak payah nak jadi gedik buat muka pelik tu . Entah kenapa kita tak suka bunga . Ape istimewa sangat dekat bunga pun kita tak tau ! Eyh, nak cakap kita tak sweet ler tu ? Kan ! Helloooo, cuba pikir BUNGA ? Kalau bagi bunga hidup lama lama layu jugak kan ? Kalau plastik pulak , nampak tak macam CINTA awak tu plastik ? Hahaha, itu ape yang kita pikir lah . Janji kita tak suka bunga. Tempat sejuk ? Huh , itu suka gilaaa . Bawak lah pergi mane mane pun asalkan sejuk , dingin , tenang and nyaman . Wonderful place ! Wow ! I loveee itt . "Habis awak suka apa kalau nak pujuk bila merajuk?" . Hahaha, okay , good question ! Tau tak bende alah nie ? Teddy Bear ? Owh my god ! Kita akan cair gila bila dapat bende alah nie . Tak kira lah boy or girl yang bagi , mesti kita akan sayang orang tu gila babengggg . Just give me, and insyaallah takkann merajuk and marah lagi ! Hahahaha . So, can you be my TEDDY BEAR ? Kalau boleh , tiap tiap hari minit saat kita akan hugg bende tu puas puas . Tak kira lah atas katil tu dah penuh or tak ! Kita sanggup beli katil baru okay ? Yee ! Serius nie ! Bila kahwin nanti , tema kita nak teddy bear ! Semua teddy bear , lepastu dengan cahaya yang malap malap . Ya Allah, sweet nyeeeeeeeeeeeee . So, ada berani tak ? Tunaikan my wish nie ? Let's see okay ? One more , sukaa gila dengan rantai or cincin silver yang ada simbol LOVE. Simbol cinta antara kita . My God! I hope i get it. Chubby , can ? Err ==' . Nakkkkkkkk sangatttt . Hahaha . Hurm, itu sikit sebanyakk tentang aku kot ! Boleh layan ker karenah aku nie ? Hahaha . Lantak kau laa kan . Janji aku dah bagi tau sikit sikit nie . Hehehehe :D . Yang sebenarnya , kalau tak dapat semua tu pun tak pe asalkan CINTA kau tak kan hapuss . Cukup dengan kasih sayang dan keikhlasan kau melayan aku . Sanggup bersama aku susah dan senang . Macam tu lah suami mithali . Then sanggup bahagiakan aku , buat aku tersenyum and sayang aku dengan sepenuh hati kau .Walaupun aku cakap aku nak semua tu,tapi kalau kita tak bahagia macam mana kan ? Okay, cukup dengan apa yang perlu aku cakap nie . Aku harap hubungan kita nie sampai Jannah . I Lovee You soo Much biyy . <3 . :))

No comments: